tisdag 16 december 2008

Med ett klick!

Älskar att nätshoppa! Mest för att jag bor i en liten kommun med mkt litet utbud av butiker som säljer inredning, framför allt i den smak som tilltalar mig :-) Är sååå avis på er alla som har närhet till underbara butiker att shoppa i! Helt underbart är att det då finns hur många nätbutiker som helst som säljer mkt av det jag vill ha, allt med ett litet klick! Ibland kanske det blir för många ogenomtänkta klick med *fniss*
Senaste klicket gjorde jag på ainred , då dom nu har 40% rabatt på sitt lagersortiment*tipsar* och vem gillar inte bra rabatter?!
Brickan och den turkosa termosen (bakvänd)har fått sin plats i köket och den lilla vita
lampan, med betoning på "lilla";-), fick sin plats på skänken i hallen. Är mkt nöjd med varorna och butiken som var snabba att leverera!
Kram Sofie

8 kommentarer:

Nettan sa...

Vad fint det var det du klickat hem, snygg lampa :0) !
Har oxå *klickat* hem en del, farligt lätt, men härligt =0).

Kram Nettan

Inredningsgalen sa...

Ja visst är det tur att det finns nätbutiker, eller kanske inte - hade nog haft mer kvar av lönen annars, fast hur kul är det. Pengar är till för att rulla! Tack för tipset skall genast in o kolla, har inte hört talas om denna butiken tidigare.

Hem och Lycka sa...

Kanonfina detaljer du klickat hem! Får nog in och ta mig en titt själv.. ;-)

kram

Jozan - Krydda Livet sa...

Jag håller med! Visst är det tur att det finns så fina nätbutiker som vi kan shoppa i. Har inte heller någon fin härlig lantlig butik i närheten.

Kram

Ewa sa...

Hej!
Första gången som jag är in på din blogg! Tycker att du har det supersnyggt! Gillar köket och kaklet, vi är precis mitt uppe i köksrenoveringen hemma nu och letar kakel! Vart kommer ditt ifrån? Finns det något namn på det? Skulle verkligen vilja se det live. Soffan, bordet och stolarna är så fina de också! Kommer tillbaka hit igen! Hälsningar Ewa

Victoria sa...

Va bra sakerna du köpte passade in!

Vad fina och ljusa bilder du tar! Vad är knepen???

Ha det gott!!
Vänligen
Victoria

Vägen till Drömhuset sa...

hej sofie! vad fina saker du fyndat, måste in och kika i butiken, har aldrig hört talas om den tidigare :)

hemtex är min favoritbutik just nu eftersom jag älskar bäddseten och deras frotté, så jag är ofta där :) jag hittade även filtarna där, när det var ta 3 betala för 2 (skulle ha 2 filtar men blev 3 pga erbjudandet) så en "blev över", så de la jag på sängen.. tror de kostade 500 kr st (??) men uuuuuunderbar kvalité!! skynda fynda, nu har de bra erbjudandet på hela sortimentet till jul :)

stor kram sara

Min vita framtid sa...

Tack ändå :) Jag hittade det till slut. Men så är det.. Mysig blogg du har måste jag säga. Stilren! Kramis!