söndag 14 december 2008

Hall och förvaring

Tapetserade om hallen för ett tag sedan och har nu fått upp hatt- och skohylla, saknar lite "piff", men det får vara tills jag säkert vet vad jag vill ha. Förvaring är ett måste med två barn i huset och det vita skåpet är ett loppisfynd jag köpt och renoverat, men det har inte alltid sett ut så här. Här kan ni se bilder på hur det såg ut när jag hittade det klicka Det är perfekt att stuva in en massa tröjor, mössor, vantar till barnen!
Tror att en vit TOLIX pall skulle göra sig fint vid sidan om skohyllan, vi får se om jag hittar någon som har den hemma, verkar gå som smör :-)
Det här är bara en del av min hall, får visa resten en annan dag ♥


Önskar alla en skön söndag
Kram Sofie


9 kommentarer:

Henriettæ sa...

Hej!
Jag lyckades hitta till dig från Byggahus och ert kök, och nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge och kollat in din blogg. Så HIMLA fint du gjort det hemma hos er!! Lägger till dig på min dagliga bloggrunda!

Hälsningar
Henriettae

Från koja till slott sa...

Skåpet blev ju kanonfint! Och hallen ser väldigt fräsch ut, precis i min stil! Ska också besöka lite loppisar i hopp om att hitta något snyggt skåp som vi ska ha där uppe, verkar ju finnas en del guldkorn där ute!

Trevlig tredje advent!
Kram Pernilla

Vägen till Drömhuset sa...

hejhej :) vad fint ni har det i köket nu till jul :) har också mkt grått, inte alls så mycket rött som jag brukar ha.. vill ha det vilsamt i år :)

vad fint ni har i hallen också, skåpet var en väldig skillnad på nu än när du köpte det.. tänk vad lite färg kan göra :)

på min önskelista står 2 st zink barstolar från tolix till vår köksö... men det blir så stort hål i plånboken efter dem...hrrmm..

stor kram sara

HOME SWEET HOME sa...

Jättesnygg hall Sofie !
Jättefin SNÖ , vad fint 1
Kram Bitte

S o F sa...

Så fräscht, fint och ljust det blev i din/er hall.

Grattis till resultatet!

Ha det gott!

Nettan sa...

Halloj, M säger att du/ ni har ett hål i taket, - Det SNÖAR ju IN !!
( Syftar på SNOW EFFECT ;0) )

*Haha*...snygg hatthyllan vart !

Kram Nettan

Min vita framtid sa...

Hejsan! Jag kan inte sluta tänka på hur du fått snöfall på din blogg. Vill du kanske tipsa mig? ;)

Kramar Benita

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Snygg!

Kram Annica

Inredningsgalen sa...

Superfint! Ja en tolix hade gjort sig fint, är super nöjd med våran stol som används flitigt utav sambon när han sitter vid datorn!