söndag 21 december 2008

För tidig julklapp!

Titta vad som flyttat hem hos mig :-) En vit härlig Tolix-pall som ska få sin plats i hallen, perfekt för små och stora att sitta på när skor ska knytas.
Det var underbart rara Lise-Lott på Kol&Rosors som hjälpte mig att uppfylla min dröm! Tack snälla, du förgyllde min dag när jag kom hem trött och sliten efter en tuff dag på jobbet och hade ett paket att hämta ut. Den är både snygg att se på och skön att sitta på, blir lite sugen på några stolar nu :-)

Nu ska jag baka Leilas Rocky Road med barnen, hoppas de blir lika goda som de ser ut att vara :-)

Kram Sofie

10 kommentarer:

Jozan - Krydda Livet sa...

Klart de blir goda. Du kommer inte att kunna misslyckas. Rocky Road är såå gott :)

God Jul om vi inte hörs innan!
Kram Josefin

Hem och Lycka sa...

Underbara Tolix, vill också ha en pall men kan inte bestämma mig för zinkfärgad eller vit.. kram

Vägen till Drömhuset sa...

hej!! vad fin pallen är :) jag älskar ju tolix!! håller på att spara till en rostfri stol, som ska bli kontorsstol här hemma.. och sen skulle det ju inte skada med nån av deras fina barstolar här hemma heller :)

bra köp :)

stor kram sara

Barbamamatill4 sa...

Läcker pall! Det finns så mkt "nytt" att upptäcka.

Har bestämt att jag ska sy egna hissgardiner i köket, eftersom måtten är som dom är, men jag ska nog ha vita ändå. Hade ju tänkt svarta , men nej, det blir vitt.

Har målat halva köket vitt för att julgardiner och dylikt skulle passa in. Lite knäpp är jag allt. Har för till fället så himla julstökigt, men jag ska lägga ut lite bilder när jag städat färdigt.

Det är jättekul att följa ditt hem! Hallen blev väldigt, väldigt fin och helt i min smak! Har också tänkt mig vitt och grått, fast mina väggar blir vita.

Jag önskar dig och din familj en riktigt God Jul och här håller vi tummen hårt, hårt, för jag har önskat mig snö!!!!
Kram Johanna..

LoWa sa...

Ville barasäga att du har en fin, inspirerande blogg! Precis den stilen jag försöker skapa mig! (men först måste jag röja och röja...) Hittade hit för första gången idag. Och kommer på besök igen en annan dag!

Nettan sa...

Määäh, har DU redan fått " JULKLAPP " =0(....så snyggggg !

Men du fick väl som JAG, antar jag *hosta* upp & betala själv...*moahaha* !!

Kram SysterYster

Inredningsgalen sa...

Gud vad snygg den är!
Är själv helnöjd med våran stol som vi har vid skrivbordet. Skulle mer än gärna ha fyra till i köket, får se vad som händer under våren, kanske!!!

Elin sa...

ÅÅÅh, nu blir jag avis! :-D En sån vill jag ju också ha! Här hemma har vi också gjort Rocky Road...inne på den andra omgången redan :-D

kram e

Tina på Peppar och Vanilj sa...

Åh var det inte till mig den pallen skulle flyttat ;D Kan hända att våra barn får varsin vit tolixstol nästa år :D hoppas...

K R A M // T i n a

Kol och Rosors sa...

"Den" kom med buss... så roligt :))

Vill önska Dej En God Jul.

Kram / L-Lott