måndag 22 december 2008

Den bästa av julklappar!

Den kom idag! Fick hämta ut ett paket idag som jag inte hade en aning om vad det var i, jag blev totalt överraskad. Trodde nästan att det blivit en felleverans, men hämtade ut paketet ändå och i det låg ett kort och dessa två underbara keramikprodukter från Gerbera! En skedvila, som jag saknat vid spisen och en liten skål att ha tex. flingsalt i!
Det var otroligt rara Marie-Anne på CasualLiving som skickat paketet till mig och jag blev verkligen rörd av den fina gesten, det här toppar alla julklappar! Tack snälla rara, du förgyllde åter min dag!
Vad mkt otroligt härliga männsikor det finns som man aldrig hade"träffat" om man inte hade haft en dator, bloggat, nätshoppat mm.

Kika in på CasualLiving (om ni nu mot all förmodan missat denna underbara nätbutik) och det fina sortimentet och service av Gerberas keramik och mycket mer! Till våren står ett tårtfat och en kanna högst på listan av allt fint som finns där :-)

Kram Sofie

5 kommentarer:

Ewa sa...

Har aldrig varit in på Casual Living tidigare - tack för tipset! Vilka fina saker du hade fått och pallen i ett tidigare inlägg.. skulle också vilja ha en! Är lite sugen på en trappstol från bruka till köket, men en sån vit som du har skulle passa i köket! :) Ha en riktigt GOD JUL! Kram Ewa

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken härlig present. Just de där oväntade gåvorna är ju så uppskattade!!!

Kram ANnica

Hem och Lycka sa...

Men vad gulligt och vilka kanonfina presenter! kram

Elisabeth sa...

Tack snälla du för din kommentar av värme och omtanke borta på hörnet hos mig! Det värmde mycket...!
Du har en vacker blogg... jag har suttit och läst här en stund, och märker att bakom den vackra bloggen döljer sig en människa med ett stort och varmt hjärta... å det är väl det som är huvudsaken med ett skriv... att förmedla en känsla!
Sen om det är en känsla för en liten skål från Gerbera, eller en känsla bara för att det snöar ute... det spelar ingen roll.
Känslan är det viktiga... och den som står bakom den!

En riktigt God Jul önskar jag dig...

Varm kram..

"Sune".. vilket härligt namn på en katt...

Frida sa...

Bra tips, mycket fina saker på den sidan. jag har aldrig sett den förr.