lördag 8 november 2008

Med en vit bas....


.....är det väldigt enkelt att bara sätta till lite färg för att piffa till det! MEN, det var väl inte riktigt så här jag hade tänkt mig det *fniss*
Kolla in alla färg- och mönsterblandningar och sonens långkallingar med döskallar på, ett måste vid bullbak *ha ha* En ganska realistisk bild från en kaotiska vardag!

Kram Sofie


PS. Vill också säga att jag är himla dålig på att lämna kommentarer hos er andra, men det känns som livet rusar på i 110 just nu och tiden räcker liksom inte alltid till *lovar bättring*

2 kommentarer:

Malla sa...

Härligt med bullbak i köket. Sonen ser så där alldeles mysig ut, just perfekt för bullbak!!!=)
Sen är jag riktigt avis på Kitchen Aiden som jag ser på bilden..vill ha!!!!

Ha en mysig söndag, hoppas bullarna blev goda!

Kaffe med drömmar sa...

Helt underbart med realistiska ostylade bilder! Tycker att ni har det otroligt fint ändå. Skulle jag visa en ostylad bild skulle det inte se ut så kan jag säga! Mysigt med bullbak!

Kram Johanna