måndag 6 oktober 2008

Återvinning när den är som bäst!

Har blivit helt såld på gummi! Och inte vilket gummi som helst, utan korgar och krukor från Giving & Living! Eftersom det var min födelsedag i helgen stod dessa två högst på önskelistan :-) En snygg örtkruka och en förvaringskorg till extra kuddar och filtar (i nuläget). Har mellanmodellen av förvaringskorgen sen förut och den används flitigt att bära ved i. Dessa inhandlades hos www.wilmaandfriends.se, en butik som inriktat sig på att sälja miljövänlig heminredning. Återvinning när den är som bäst!

Kram Sofie

14 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Ett stort Grattis till dig i efterskott! Håller med dig, de är helt underbara. Har inte lyckats komma på vad jag skall ha dem till så än så länge har jag inte köpt någon, men jag gillar din ide med kuddförvaring!

Nettan sa...

Du fick säkert beställa dom själv ;0).
Snyggt vart det ialla fall !!
Säg till om du hittar en svart bricka typ 20-25*20-25 för & ha oljan, salt på & dylikt, kollade IKEA, men hitta inget !
Kram Syster

|| p e r l a n sa...

Gummi är riktigt läckert.. Gillar ruffa material! :)
kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Snygg förvaring är aldrig fel:)

Kram Annica

Barbamamatill4 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kaffe med drömmar sa...

Hej!

Jättefin kruka! HAr också kikat på korgen i gummi, men har aldrig blivit av att jag köpt. Men de är riktigt fina!

Ha en skön vecka!

Kram Johanna

Kaffe med drömmar sa...

Hej!

Nu är det jag igen;)
Jag bara ÄLSKAR din matta i köket! Såg att det fanns kvar 2 st på Snirkla. Undrar om du är nöjd med den, och om du rekommenderar ett köp? Hur stämmer färgerna med vitt kök och ekgolv?

Kram Johanna

StrandviksVillan sa...

Så snyggt!!
Ja tack gärna några korgar till mig också ;)
Har lagt in dig på Bloggkoll nu!

Anonym sa...

Jag måste skratta, surfar in och tittar på din första bild. Vad ser jag jo krukan jag köpte igår! Du har en sådan underbar smak :-)Kul att du kommit igång med bloggandet igen, själv har jag lagt ner min. Får se om jag kommer igång igen..Ha en skön fortsatt vecka! /Susanna fd hvitasinnen

Anonym sa...

Grattis i efterskott så klart! :-)/Susanna

Sofie sa...

Till Susanna om du kikar in här: Tack! Saknar din blogg så mycket! Du var en stor inspirationskälla, med så god smak :-D
Hoppas allt är väl med er och att bebis växer och frodas. Väntar på att du kommer igång med bloggandet igen :-)
Kram Sofie

Ett hus i vitt sa...

Ja de är supersnygga de där gummikorgarna! Snygg förvaring är alltid bra :-). Gillar ditt fina ordningsamma skåp och kopparna passar ypperligt i ditt kök. Och vardagsrummet nedan är också kanonfint!! ha en trevlig helg! Kram, Anette

HOME SWEET HOME sa...

Hej Sofie
Så snyggt !!!
Är också helt såld .
Så snygga bilder du tagit.
Tänkte faktiskt på dig härom dagen . Kom faktiskt att tänka på vår fina advetsljusstake med hjärtat kommer du ihåg vad jag tjatade om den. Ja du det är inte långt kvar.
Kram på dig Bitte

SOFIE sa...

Ja, de är ju så himla snygga de där återvunna bildäcken! =) Vad kul att ni fått klart i köket! Vad snyggt det blev! massa kramar!!