fredag 17 oktober 2008

Outstanding mot små fingrar!


Fick hem ett litet paket från www.russinnet.se med ett innehåll som skulle visa sig vara super mot små kladdiga barnfingrar (och till viss del vuxna)!!! Var tvungen att pröva Maison Belle´s medel, efter att så många bloggat och pratat så gott om det. Kan inte annat än att hålla med, det tog verkligen bort ALLA fläckar, att det sen är miljövänligt gör det ju inte sämre direkt :-D
Har även köpt lite andra produkter därifrån som jag ännu inte hunnit testa, hoppas och tror att dom är minst lika bra!

Idag är det fredag och det blir lite mys med hembakt pizza och grönsaksfat med dip! Måste köra lite nyttigare snacks, då mina jeans av någon underlig anledning inte sitter som dom borde,hmmm.....

Önskar er alla en härlig helg!
Kram Sofie

7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Håller med, har också den där och den är riktigt bra! Hrrm, jag som bakat maränger här i eftermiddag borde ju också tänka på den slanka stilen men så var det länge sen jag bakade och har aldrig testat maränger så jag kunde inte låta bli.. ;-) kram

Barbamamatill4 sa...

Det måste jag prova. Har alltid Vanish som är jättebra, men inte speciellt miljövänligt... alls..!
Jag skrev till dig på ditt förra inlägg men tog bort min kommentar. Det kändes som om jag förolämpade dig, men jag vet inte ens om du läste vad jag skrev.
Vi bor i ett hus precis lika som ert, men jag tror inte vi bor i samma stad. Jag är bara så nyfiken på om du har en övervåning och hur du har gjort där?
Ert kök är ju så läckert så de e inte klokt!!!
Kram Johanna

Barbamamatill4 sa...

Hej igen.
Ja jag har börjat med monstret men fy vad trist det är. Det tar sån tid så det känns som om det aldrig händer nåt =) Men jag måste bita ihop och fortsätta. Vi har också "bara" två rum på övre plan, fast båda är rätt stora. Har ni trappen upp från hallen eller köket? Tänk att ni har ett lika hus som vårt fast inte i samma stad! Lite häftigt...
Kram Nyköpingsbo...

Inredningsgalen sa...

Dessa produkter är helt underbara, värt varenda krona! Helt plötsligt känns det nästa lite lyxigt att städa.

Vårt lilla hem sa...

Oj vad fint ert kök blev - supersnyggt!!

Även vardagsrummet är såå fint - gillar verkligen din stil!
Tavlan är riktigt tjusig, har funderat på den många gånger, så snygg till vitt, passar utmärkt ovanför er soffa!

kRam! Jenny

Lallis - liv och leverne sa...

Det var ett väldigt användbart tips. *ler* Tack!
Och vilken fin blogg du har. KOmmer gärna tilbaka igen.
Kram Lallis

piza sa...

Hej,
Gillar din stil. Har kikat igenom din blogg o känner igen min egen stil.... Kul!
Tack för titten, kommer att kika in ofta! Mvh. Piza