lördag 16 augusti 2008

Köksrenoveringen börjar lida mot sitt slut


Länge, länge sen jag skrev några rader här :-) Semester, jobb och köksrenoveringen har tagit sin tid och jag har nästan inte haft någon tid att sitta vid datorn alls, ganska skönt faktiskt!

Men nu ÄNTLIGEN börjar jag se ljuset i tunneln, nu är det bara diverse lister och handtag kvar och just det, lite kakel med, men det är ju småsaker i sammanhanget :-D

Blev inte alls det kök jag först planerat, det enda som blev kvar av den planeringen är spisen och fläkten från SMEG och de bara älskar jag! Kommer bli största värsta proffskocken ihop med den *ha ha*, så nu får det bli upp till bevis om min gamla kockutbildning står sig!

Så istället för ett lantligt kök blev det mer ett "restaurangköklookalike", me like!

Bildbevis kommer snart, måste ladda kameran först!
Kram Sofie




5 kommentarer:

Malla sa...

Åh, du är tillbaka! Vad kul! Har kikat in varje dag och äntligen ett litet inlägg. Du har en superfin blogg som jag så gärna besöker!

Nina sa...

Jag väntar med spänning på att få se bilder från köket. Jag förstår att du inte har hunnit med bloggandet under renoveringen, allt tar sin tid. Jag vet efter köksrenovering och badrumsrenovering. Har kollat efter inlägg hela sommaren.

Elin sa...

Men vad jag längtar efter köksbilder...ska bli såå kul att se hur det har blivit!

kram e

Nettan sa...

*Haha*....ska bli kul & se köket nästa gång jag dyker upp !
Sist hängde det ju plast överallt & du stod mitt i & måla taket, när barna kom & ville ha " Tomtegröt "...
Kram !

Under en vind sa...

Ska bli kul att få se!!

Hoppas att allt är bra med dig! Kramar!