lördag 14 juni 2008

Avskyr förseningar...

Bara tack vare mitt velande kommer köksrenoveringen skjutas upp ett par veckor, bänkskivan kunde inte levereras tidigare än v. 32 *surar*
Avskyr verkligen förseningar, vill fixa köket NU, men det är helt och hållet mitt eget fel och givetvis industrisemestern med ;-) *måste få skylla ifrån mig liite*
Budget håller jag bra i alla fall och det blir tom. pengar över, så nu blir det nog ett litet tröstshoppingklick, funderar på denna :




Vår kaffebryggare har nog gjort sitt och Moccamaster KBC741 i vitt skulle passa finfint i nya köket!

13 kommentarer:

Under en vind sa...

Vad trist, man vill ju verkligen bara få det klart! Läcker kaffebryggare!

Hoppas att du njuter av en skön helg! Kramar!

Lavendeldoft & vita spetsar sa...

Hej! Trist att köket blir försenat! Det är tråkigt att vänta... Vi ska också byta kök men det blir inte förrän i slutet av augusti, men det är beställt nu så det känns ju bra! Ska bli spännande att få se ert kök ta form.
Ha en fortsatt härlig helg!
Kram/ Linda

Nettan sa...

Jag visste det,jag visste det...*fniss*, klart det ska bli en sådan....
Kramis Sis Nettan

Under en vind sa...

Kikar inom igen för att önska dig en riktigt skön midsommarhelg!

Kram! ♥

Hem & Lyckas Mia sa...

Tråkigt när det blir förseningar men den där tröstshoppingen ser inte dum ut! Vill också ha en Moccamaster när vår går sönder en dag. kram!

Björkbyvillan sa...

Hejsan!
Visst är det synd om oss som måste jobba ;-) Men som tur är får man ju lite belöning för det i efterhand ;-)
Ha det gott o hälsa familjen !
Trevlig Midsommar !
Kram Åsa

Leva som jag sa...

Förstår dig verkligen, hatar förseningar!! En sådan kaffekokare har vi fast i kromad. GÖr gudomligt kaffe!!!
kramar Malin

Lotta sa...

Tråkigt med förseningar.. Den kaffekokaren har vi! Vi köpte den till varandra i födelsedagspresent jag och min man.

Kram,Lotta

Mary-maraisan sa...

Kaffebryggaren är kanon, har en sådan (dock inte vit) och kaffet blir supergott!
Letar trapp-inspiration och lånar en bild på din fina vita trappa om det är okej. Länkar till din blogg förstås!

a home far away sa...

Ja mentalt blir det lite jobbigt när saker skjuts på tiden, men hoppas att du inte är alltför deppig:-)
Jättefin kaffebryggare, köp den som tröst, hihi!

Kram Gunilla

Vårt lilla hem sa...

Hej!!

Hur går det med er köksrenovering? Är ju lite nyfiken :)
Va tråkigt när det blir förseningar, men kul när allt väl är på plats sen och man får börja med lull-lullet!! :)
Kom ihåg när vi renoverade vårt lilla kök, ren lycka när vattnet var inkopplat och vi satte på kranen för första gången, hihi :)

Ha en skön och solig dag!!

Kraam! Jenny

Björkbyvillan sa...

Hihi va skönt det är att se att det inte bara jag som är dålig på att uppdatera sin blogg..hehe min ursäkt är jobb ...jobb...
Har du semester eller får du å slita järnet denna sommar ?
Ha det gott !
Kram Åsa

Elin sa...

Hej! Nyfiken bara, hur går det med köket? Vill ju såå gärna se bilder.

kram e