fredag 30 maj 2008

Tiden går så snabbt...



Nu är sommaren här på riktigt och vi har tusen projekt på gång, inte minst en köksrenovering och HUR ska man hinna allt!? Men jag klagar inte, tycker det är härligt med projekt, mitt i allt detta ska man ju också jobba, serva barn till diverse aktiviteter och kompisar, städa hus och trädgård :-D Önskar då att dygnet hade fler timmar!!!
Men snart är semestern här och då hinner man ju lite mer på sina projekt och till hösten åker hela familjen utomlands och då ska vi bara slappa....
Vår köksplanering börjar snart bli klart, två viljor som ska enas, men jag tror nog att vi nu fått ihop det bra. Ska bli så härligt med ett nytt fräscht kök *lycka*, något som jag drömt och trånat efter i snart 10 år!!!

Vill önska alla en härlig helg, ska tydligen bli toppenväder hela helgen *underbart*och även tacka alla som kikar i här trots dålig uppdatering :-)

Visar vår mysiga Birma Sune, som i dagarna fyllt hela 1 år! På bilden är han 3 månader och strax efter flyttade han hem till oss. Nu har han blivit betydligt större och tuffare :-D

Kramar Sofie

9 kommentarer:

Zoey sa...

De är så himla vackra de där katterna!

Viveka på Humlebacken sa...

Underbar katt. Vi har också en birma, som är 9 månader, och snart ska vi hämta hem vår andra. Finare katter finns inte!

En inredoholic sa...

Men halledosingen så sööööt!!

Kram o ha en skön helg!
Jannice

Inredningsgalen sa...

Sååå söt!!!!

Under en vind sa...

Jösses, vilken rar sötnos!!!!

Hoppas att du lever sköna dagar i solen! Stor kram!

Gårdsromantik sa...

Jag blir nästan stressad av att semestern snart är här - så många projekt. Man får ta ett i taget och se till att njuta också.

Kram Maud

Björkbyvillan sa...

Hejsan!
Ja jag hörde att han verkligen är tuffare nuförtiden...
Hade han inte varit o snott grannens goa tröja.. kom o släppade hem den med galje o allt ;-)??!!..hihi...
Hoppas allt är fint med er i sommar värmen...Kram Åsa

HOME SWEET HOME sa...

Undrade just hur det gick med köksplanerna. Men det är på gång läser jag det, ska bli spännande att se vad det blir.
Många kramar till dig och Sune.
Ha det bra kram /Bitte

HOME SWEET HOME sa...

Hej Sofie !

Fick just fem frågor om mig själv att besvara från Anettes hus. Skickar dem vidare till dig.
Ha det bra Kram /Bitte