tisdag 15 april 2008

Vilken dag!


Idag hämtade jag äntligen ut min vita fina Kitchen Aid från Posten *lycka* Nu sitter jag och klurar på vad jag ska testbaka i den :-) Oj oj vad det kommer bakas framöver och det lär väl märkas på midjemåttet med!
Den underbara lampan från Storelight hade med kommit, men tyvärr saknades själva upphänget på den, men bilder på den kommer givetvis senare. Superfin var den!
Inte nog med det så stod fraktfirman från IKEA och knackade på dörren i morse med vår nya garderob. Vilken dag! Nu har jag lite att göra ett tag, ni vet ju hur knixigt det är att få ihop IKEAS möbler, speciellt med en man som alltid tror att ritningarna jäklas med honom och att dom är felritade *ha ha*

Kram Sofie

18 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Åh vad härligt med en ny köksapparat!!!!
Gud vad den skall gå varm - känner precis igen mig!
Den var ju urläcker också!

Kram Maud

Sand mellan tårna sa...

Den är sååååå fin..... =)

(skrev just under ditt köksbänksinlägg också)

//L

Nettan sa...

Jaha, vad ska man bli bjuden på ?!
Förväntar mig en massa smarrigt till fikat ...*fniss*.
Så du ska sätta ihop garderoben, för det blir väl du & inte sambon gissar jag...;0)
Kramis Nettan

Nettan sa...

Glömde säga...Köpte en " Ergorapido " idag, sandfärgad tyvärr...men får gå ändå, bara den " suger "..*fniss*
Kramis Syster Yster

Piffa & Puffa sa...

Den är så snygg. jag vill också ha!
kram Anette

Under en vind sa...

Grattis till ditt köp! jag vill också ha.....

Vilken dag, visst är det underbart med rolig post! Även om det är paket med innehåll som man själv beställt!

Ha det gott, och lycka till med första baket! Kram!

Stämningsfullt sa...

Oj det harju varit rena julafton för dig idag :) Vad roligt!
En Kitchen Aid är ju rena drömmen! Kul!

Inredningsgalen sa...

Du kommer märka att de är de bästa köp du någonsin gjort!

Roslagsdrömmar sa...

Vad fin det är : ) Förstår att du är super lycklig!!

Ha en bra onsdag!
Kram Maria

[ p e r l a n ] sa...

Näääää jag blir så himla avis på alla som har en sån.. jag vill med haaaaaa! :)

Kramen! ♥

Björkbyvillan sa...

Hej! Hihi låter som du har haft lilla julafton ;-) Härligt man mår så toppen när man får nya saker omkring sig :-) Köpte Jonas en "vedkorg" nu när han fyllde år...toppen fin...hihi.. ret ret han fick den stora ;-) Hoppas allt är fint med er ? Kramiz Åsa

Pernilla/ Ockra villan sa...

Men grattis till en superdag då.. Inte alls avis.. nerå

Ha det gott och njut av allt

Kram

Björkbyvillan sa...

Hm...jo lite flyttfeber börjar det att bli ;-)....men ska bli skönt att få allt på plats =) Går här i Torsby o funderar på vart allt ska stå nån stans i huset :-)

Sand mellan tårna sa...

Japp, supermysiga lakan, och nu är klockan strax spöktimme, så jag hör hur kudden ropar mitt namn!

Bakat något idag?? hihi

Natti Natti /L

SOFIE sa...

Åhhh vad roligt!! =) Förstår att det är svårt att bestämma sig med köket, det finns ju så MYCKET snyggt på så olika vis! Supersvårt!
Hade totalt missat ditt inlägg på min blogg! Men vilken härlig fredag jag fick nu med sol utanför fönstret och sådana snälla ord från dig! Vad gullig du är!! =) Jag skommer stråla hela dagen och har fått en superstart på helgen tack vare dig =) Hoppas du får en underbar helg också!! Massa bamsekramar!!

HOME SWEET HOME sa...

Ja en del har flyt ska jag säga.
Det blir väl att sitta i garderoben och baka nu då.
Ha en bra helg med mycket gott kaffebröd. Kram på dig/ Bitte

Kalkstenssommar sa...

Fixa på du så ses vi när du är klar!

Lycka till o trevlig helg!

Kram L

Guldkant på livet sa...

Jag har startat en ny swapblogg. Titta gärna in och anmäl intresse.