söndag 20 april 2008

Sovrummet med ny fräsch förvaring





Underbart med ny fräsch förvaring! Som ni ser lyckades jag skruva ihop garderoben och faktiskt gjorde jag det mesta själv! Gick liksom lite enklare när man läste ritningarna så som dom ska läsas ;-)
Det blev riktigt lyckat med skjutdörrar i vårt sovrum, då det inte är så stort och man nästan fick stå i sängen när dom gamla garderoberna skulle öppnas...
Nya lampan, helt underbar i mina ögon, har också kommit upp och ger ett härligt sken när den är tänd. Passade också på att handla nya sängkläder, samma som förra gången PERCAL från Hemtex, nu när dom för en gångs skull hade halva priset ;-) :-) Underbar kvalite, riktig hotellkänsla får man av dom och så är dom ju vackert vita!


Önskar alla en härlig vecka!
Kram Sofie

19 kommentarer:

Nettan sa...

Men så bra det vart med garderoberna i sovrummet, skönt med lite ordning & reda förstår jag ;0)....Ja, vad ska man säga, vad behöver man en karl till, man fixar ju allt ändå....jo en sak förstås, en STOR plånbok...*fniss*
Ses nån dag..
Kram Sys Nettan

Under en vind sa...

Så snyggt och fräscht i sovrummet!!

Hoppas att du haft en härlig helg, här är det soligt och underbart! Igår satt vi ute och grillade länge!
Nästippen har fått en liten gnutta färg iallafall!
Ha en skön söndagskväll, kram!

Smått och gott hos Lina sa...

Så bra det blev med garderoberna. Härligt vitt och fräscht sovrum!

Ha det bra!
Lina

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vad fint det blev med garderoben!
Lampan var ju jättesnygg!!

Inredningsgalen sa...

HAr du lycktas slita dig ifrån allt bakande med den nya maskinen??
Vitt, ljuvligt och härligt ord som beskriver erat sovrum!

Marres Hörna sa...

Väldigt fint! Va härligt med ny fräsch förvaring...

Kram och sov gott!

härliga saker sa...

Vilken fin blogg du har .
Så snyggt med skjut dörrar mycket praktiskt också.
Lampan är jätte snygg.
Ha det så bra y.

Sand mellan tårna sa...

vitt och enkelt, less is more.... det är något jag gillar!

Kram L

Inredningsgalen sa...

Hej du!
Tack för titten inne hos mig, visst är han söt vår lilla hund - det är en cocker spaniel!

Roslagsdrömmar sa...

Vad fint ni fått det i sovrummet! Är själv precis klar med mitt eget sovrum och är super nöjd! Tycker det är otroligt viktigt att man trivs i sovrummet : )Man spenderar ju så mycket tid där när man sover.

Kram

Kalkstenssommar sa...

Jag är imponerad! Kanske att jag skulle ta tag i garderobsprojektet själv i sovrummet......

Fint som snus i ditt sovrum tycker jag!

Kram L

Sand mellan tårna sa...

Jag har just gjort en länklista till bloggar jag gärna besöker då och då! Är det ok att jag tar med din? Vill du inte det tar jag genast bort den.

Ha en bra kväll!

Mvh L

Livet i Gläntan sa...

Så fint det blev. mycket prkatiskt med garderoberna. jag blev lika förtjust i lampan som du, var har du hittat den? Kram jessica

Pernilla/ Ockra villan sa...

Såå fint, vårigt frächt och helt underbart.. Och det finns väl inget som inte vi kvinnor kan eller hur..

Ha det gott
Kramen

Anonym sa...

Jättefint, verkligen! Undrar också var du köpt lampan? /Kickan

Hem & Lyckas Mia sa...

Snyggt, snyggt! Var har du funnit lampan?

Gillar din stil och blogg så jag länkar dig. Hoppas att det är ok, annars får du säga till. kram!

En inredoholic sa...

Så fräscht!! Verkligen fint!!

Ha en skön helg. Kram Jannice

Mia sa...

MM VILKEN HÄRLIG BLOGG:)

Nettan sa...

Du har en utmaning hos mig =0), om du vill !?
Kram Sis Nettan