torsdag 10 april 2008

Den är på väg...



Nu har jag äntligen gjort en beställning på något som jag drömt om så länge! Den är vit och fin och börjar på K :-) Var bara tvungen att skriva av mig, har varit grön av avund på andra bloggare som köpt en *fniss*
Och lampan är nu beställd, kunde inte hålla mig då det var ett bra erbjudande på den, kallas det impulsköp kanske. Jag som aaaldrig gör sådana nuförtiden har jag stolt förklarat för mannen i huset ;-) :-D
Tavlan ovan kommer från www.parcourrier.se en ny nätbutik med mycket fint! Funderar på något liknande i sovrummet, eller skriva något eget på väggen (läs köpa schablon alt. väggord)...

Usch här snöar det idag, men det gör inte så mycket då jag nu ska påbörja operation "rensa i röran"!


Ha en bra dag
Kram Sofie

8 kommentarer:

Roslagsdrömmar sa...

Åh är det en vit Kitchen aid???? I såna fall är jag nu grön av avund på dig : ) vill oxå ha en sån så otroligt mycket!!
Lampan nedan är jätte fin!
Undrar oxå var du köpt den vita kudden i din soffa med den svarta trycket på? Har letat med lykta efter en sån svart med vitt tryck på men vet inte vad märket heter?

Ha en bra dag!
Kram Maria

Making it lovely sa...

Åh vad den lilla skylten var fin!!Jag önskar att jag själv var så duktig o kreativ att jag kunde göra själv, men jag får göra som du o köpa:-)
Jag såg en Kitchen aid här i Singapore i helgen den kostade 4000:-= är det samma pris i Sverige. Alla har blivit toliga i det märket, är alla bloggare galna i att baka:- Jag tyckte den var grymt snygg men tycker jag kan baka utan eller förenklar den mycket?Om det nu är en kitchen aid du syftar på förstås:-)

Inredningsgalen sa...

Du kommer inte ångra dig! Inte nog med att den är snygg och den perfekta prylen till köket, den är super bra. Har inte testat någon annan köksassistent som är lika bra! Bra köp!!!!

Nettan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nettan sa...

Jasså det " bidde " en K ändå, nä du gör väl INGA impuls köp/ grejer ??!!
Vad kallar du " fondväggen " i sovrummet....*fniss*
Ha det gott i röran ;0)
Kramis Nettan

Sagans Solsjö Under en vind sa...

Jag vill också ha en sån som du beställt.....Är dock tyvärr så mycket annat som måste gå före..suck....men nån gång ska den bli min...fniss...

Vilken fin tavla!! Vackra ord!

Stor kram och en trevlig helg!

Lotta sa...

Fin tavla!
Jag är också sugen på väggord, men kan inte bestämma mig hur och var och när...

Trevlig helg!
Kram, Lotta

Sand mellan tårna sa...

En Kitchen Aid?? Nä..... hmmmm... stryker dig genast från min lista över favoriter!!! haha, skojjar lite! Om jag har rätt, så väntar jag ivrigt på bilder när den kommer!

Trevlig helg!

Kram Linda