torsdag 6 mars 2008

TOLIX



Måste visa mitt senast habegär!!! Har fallit pladask för de underbara TOLIX stolarna/pallarna och ni vet ju vid det här laget hur det är när jag suktar efter något *fniss*
Tänkte börja lite blygsamt med en pall eller A-stol som sittplats i hallen eller kanske vardagsrummet, om jag nu får tag på en vill säga ;-)
Undra vart det går att beställa dessa i Sverige tro, någon som vet?
Dom är ju helt uuunderbara!!! Precis i den färgen som är på bilden vill jag ha, lackad stål.

Bild från www.grahamandgreen.co.uk

10 kommentarer:

Roslagsdrömmar sa...

Ja TOLIX stolarna är jätte fina! Butiken "IN MY CARPORT"
på Herrhagens Byväg 41 i Uppsala har dem. Kanske kan skicka om du bor långt ifrån? Maria som har butiken har även en blogg så gå in där och kolla så kan du kontakta henne och fråga!
Lycka till!
Kram
Maria

Inredningsgalen sa...

Gud, ja har varit inne på att köpa en till skrivbordet, men precis som du inte hittat någon webbutik. Uppsala är lite väl lång ifrån där vi bor! Får du ett bra tips så hör av dig!

Pernilla/ Ockra villan sa...

Vi är nog en hel hop som kärat ner oss i dessa stolar.. Och vilka fina skaer du köpt.. gillar lampan starkt.

Kram på dig

Hvita sinnen sa...

Jag beställde min från http://bolig-stil.com/shop/frontpage.html. De tog inte mer än 155 dk i frakt!

perlan sa...

Ja visst är dom helt underbart snygga!! :) Hoppas du får din dröm i uppfyllelse! :)
kram

therre sa...

Vet att bloggen... hrm... Atmosphere eller hur det nu stavas säljer och skickar. Lycka till :)

Fru Fjeldhammer sa...

De er kjempelekre, jeg kunne tenke meg 6 stykker rundt spisestuebordet mitt.
Ha en toppers kveld...

Under en vind sa...

ser att du fått tips på precis de ställen jag tänkte föreslå! Hoppas att nån kan bli din! Såg såna både här och där på caféerna då vi var i Paris i höstas.

Ha det gott och en riktigt skön helg! Kram!

Kalkstenssommar sa...

Ja, de är så läckra! Speciellt till vitt o grått. Har funderat på en svart, eller två....

trevlig helg

Kram L

Sofie sa...

Ja visst är den underbar!
Tack för förslag på vart jag kan finna den, har kontaktat dom för pris inkl frakt. Nu är det bara att invänta svar :-D

Kram Sofie