måndag 24 mars 2008

Buzzador



Tänkte berätta lite mer om ångstrykjärnet som jag fått provat.
Jag är med i något som heter Buzzador som bygger på reklam/marknadsföring genom mun till mun metoden. Man får chansen att testa olika varor som man sedan ska rapportera till Buzzador om. Min tur hade nu kommit till att få testa detta stryksytem och om jag uppfyller alla krav får jag tom. behålla det :-) Perfekt nu när jag blivit frälst *hi hi*

Så här stod det i brevet som följde med:

Du har blivit utvald att delta i kampanjen för Philips Stryksystem!
Det som skiljer ett stryksystem från ett vanligt strykjärn är att stryksystemet har en vattentank som är separat från järnet och ångan skapas under tryck i en behållare. Ångan går sedan genom en slang till järnet och pressas ner i tyget, vilket ger ett mycket snabbt och bra resultat även på krångliga tyger. Detta effektiva stryksystem producerar ånga non-stop med högt tryck, vilket gör strykningen snabb och enkel. Tack vare den extra stora, avtagbara vattentanken på 1,4 liter, kan du stryka i fyra timmar utan avbrott. Ett stryksystem ger dig fantastiskt resultat med minsta möjliga ansträngning. Veck och skrynklor försvinner dubbelt så fort och effektivt jämfört med ett vanligt strykjärn.Speciella villkor för den här kampanjenAtt du anmäler dig till kampanjen innebär att du accepterar följande speciella villkor som gäller för den här kampanjen:


  • Stryksystemet förblir Philips egendom i 6 månader, sedan blir det ditt utan kostnad förutsatt att du
  • Själv regelbundet använder stryksystemet i minst 6 månader.

  • Buzzar produkten seriöst med minst 10 vänner under kampanjperioden och lämnar ut rabattkuponger till dem.

  • Efter varje Buzzning lämnar en blixtrapport och i den uppger namn och kontaktuppgifter på de personer du Buzzat med för ev. stickprovskontroll.

  • Rapporterar kampanjen i slutet av kampanjperioden som är 3 månader.

Vill du med bli en Buzzador och testa olika varor?
Följ länken och anmäl dig till att bli en Buzzador du med :-)
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register


PS. Jag har fortfarande rabattkuponger kvar om det är någon som är intresserad.
Maila mig på
drommhuset@hotmail.com

Skulle även behöva en ny strykbräda! Denna i trä är ju bara så fiiin, kan köpas från http://www.countrystyle.se , bilden är också lånad därfirån.

6 kommentarer:

Under en vind sa...

Vad bra att få vara testkanin så!!! Skulle också vilja ha en sån fin strykbräda....

Ha en mysig tisdag! Kram!

Millan sa...

Halloj!

Jag är oxå en "Buzzador" men inte fan får jag nåt erbjudande om strykjärn. *hahahaha* Mitt är verkligen dåligt så jag skulle behöva ett nytt! Vad går de loss på? Jag tar gärna emot en rabattkupong av dej! Sist fick jag prova nån choklad och kattmat. Fick visserligen en inbjudan om nåt data modem men då skulle nån typ åka snålskjuts på mitt nätverk. Så det struntade jag i.
Men visst är det kul att va testperson.

Hoppas att du haft en riktigt bra Påsk!

Ha det gott!
Kram Millan

Hvita sinnen sa...

Åh en dröm! Men fy vad trist att lägga pengar på! :-D Du, lite råd, den härliga lampan från Nublu tror du den blir för liten över ett matbord, 6-manna? Är rädd att den ser ynklig ut?

Susanna

Björkbyvillan sa...

Hejsan!
Ja jag är å en " Buzzador" men hade tydligen inte samma tur som dig....Hm...orättvisst ;-)
Jaja... får väl va glad för rabattkupongen iaf :-)
Kramiz Åsa

Kalkstenssommar sa...

Hej!
Wow! Tror definitivt att jag också skall bli en buzzador.

Fina bokstäver du hittat!

Tack för uppvaktningen hos mig!

Kram L

Snusans Inredningsblogg sa...

Ja det där strykjärnet lät ju bra. Perfekt att slippa fylla på vatten hela tiden...