måndag 3 mars 2008

Shopping hos www.nublu.se



Idag kom mitt paket jag beställt hos Sanna och hennes internetshop www.nublu.se, där kan man kalla det rekordsnabb leverans! Tror jag beställde torsdag och det kom fram till mig på måndagen. Hade det inte varit helg hade jag nog fått det än snabbare :-)
I paketet låg det en industrilampa i zink som jag kärat ner mig i så fort jag fick syn på den, ni vet hur det är när man kärar ner sig i saker va, det går bara inte släppa helt enkelt! Sedan var det den underbara ljuskronan av Monica Johansson, också den en sån sak jag gått och suktat efter, helt underbar!
Sedan blev det en zinkskål från Madame Stoltz som får agera kruka till några små krokus och kuddfodral från House Doctor som tyvärr var restnoterade, men den som väntar på något gott....
Som grädde på moset låg där med en strut med Årechoklad, ett erbjudande som gäller tom. 8/3 om man handlade för mer än 500:- och sedan hade snälla Sanna skickat med en Micro Trasa från House Doctor, kommer väl till hands nu när jag ska ta tag i vårstädningen på riktigt :-D
Jag ger www.nublu.se 5 stjärnor av 5 möjliga!


Kram Sofie

7 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Vilka fina saker du har köpt. Kan verkligen hålla med om att det är superbra service hos Nublu.

Ha det bra!
Lina

Nettan sa...

Men hallå, är det till & ha shoppat nu igen... =0), jättefina saker är det iallafall !!
Kram Nettan

Josephine sa...

Vilka fina köp. Den underbara ljuslyktan i keramik har jag också tittat på många gånger, gud vad vacker den är. Passar ju även precis överallt.

Tjusigt!

Kram/björkvägen 15

Under en vind sa...

Vilket mysigt paket med massor av fina saker!!! Anar vilka kuddfodral du beställt, fyrkantiga med tryck från HD?? Jag köpte dem från Fridas för jag ville inte vänta....pryder nu soffa så fint!

Ha det gott, kram!

Åsas drömhem sa...

Vacker lampa! Jag har själv också handlat på nublu någongång och det har funkat jätte bra, även till Finland!
Må så gott!
Åsa

perlan sa...

Så härlig shopping du har gjort! Rekordbra leverans, sånt får alltid plus i kanten!! :)
kram

Inredningsgalen sa...

Gud vad kul med lite nytt! Gillar så ljuskronan, men tycker att den är lite dyr. Skall bli kul att se var lampan skall hänga! Mums, Åre choklad, vill ha!