lördag 8 mars 2008

Har jag gjort bort mig???

Sambon i huset fick nämligen besluta i vilken färg klaffbordet skulle vara och han var fast besluten att det skulle vara SVART. Kunde inte själv bestämma mig, trots förslag från många snälla rara därute och jag hade sån beslutsångest. Tror också att han blir lite mer tillmötesgående när jag ständigt släpar hem inredningsgrejer om han får vara delaktig då och då *slug*
Så gott folk här kommer bilder på ett svart inslag i allt det vita i vardagsrummet :-)
Den underbara zinklampan har också fått sin plats i fönstret.





Trevlig Helg!

Kram Sofie

14 kommentarer:

Under en vind sa...

Hej!! Hade bordet funntis hemma hos mig hade det blivit vitt...MEN det svarta bryter snyggt mot det vita och det ser faktiskt läckert ut! Om ni inte trivs går det ju alltid måla igen...eller hur? Sen är det ju kul att sambon bryr sig om hur det ser ut också!

Ha en fortsatt skön helg! Kram till dig!

På Norrgården sa...

Åh, så snyggt! Tycker det blir fint med lite kontraster! Och skulle man tröttna är det ju inte alls kört - det går ju alltid att måla om igen! Ha en bra söndag! Kram Ida

Hvita sinnen sa...

Usch detta är lite skrämmande, en person som har såååå lik smak som jag :-D :-D Ursnyggt med det svarta bordet!Sen tryckte jag på låten, Scary, Jewel my all time favorite!!!

Ha en underbar söndag!

Marres Hörna sa...

Verkligen jättefint!!!

Trevlig dag!

Kram Marre! :-)

Jea sa...

Säger precis som hvita, jag gillar exakt samma saker som du. Fattar inte hur jag har kunnat missa din blogg.
Har samma lampa.
Ha en fin söndag,
Jea

Kalkstenssommar sa...

Du har definitivt inte gjort bort dig!

Det blev verkligen ursnyggt. Som besökare är det roligt att komma hem till någon där man inte kan scanna av allt helt förväntat. Utan att det händer något här o där som man inte trott. Det har du verkligen lyckats med!

Kram L

Josephine sa...

Va tjusigt det blev, jag gillar kontrasten mot allt det ljusa. Jag kan tycka att inredningen får ett annat djup när man lägger till något mörkare detaljer eller accentfärger. Jättefint!

Kram/björkvägen 15

birgi sa...

Jättesnyggt, din man kan det där med färgval, häksa honom det!
;-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Nettan sa...

Men va bra det vart, så han fick som han ville.. ;0).
Som du säger, man måste * smöra* lite då & då...dom blir lixom lite medgörligare då..*Fniss*.
Kramis Nettan

Roslagsdrömmar sa...

Det bryter av fint maskulint till allt det vita! Blev jätte bra!
Kram Maria

HOME SWEET HOME sa...

HELLÄCKERT !!!!
SÅ SNYGGT det blev ,tycker det blev en jättesnygg brytning mot det vita. Ser du ibland kan man lyssna på dem (och ibland inte alls) Grattiskramar /Bitte

Mamma Millan sa...

Men det var ju skitsnygt ju!!!!

Helt ok med lite svart ju!!!!


Önskar er en härlig söndag!
~~♥ Milliskramar ♥~~

Jennie sa...

Tycker det blev jättebra med det svarta inslaget!!
Men den stora frågan är var du har köpt den vita otroligt fina stolen som står jämte? Har letat efter just en sådan som skulle passa i framtida hus som matsalsstolar....

Ha det bra/ Jennie

SOFIE sa...

Det blev ju skitsnyggt som svart!! =) vad kul! Puss å kram!