fredag 1 februari 2008

Sol, värme och god mat...

Nu har vi äntligen gjort slag i saken och beställt en resa, där hela familjen bara ska njuta i solen och äta god mat! Resmålet blir Turkiet och Alanya i början på september, där vi ska spendera två veckor på ett all inclusiv hotell och bara slappa. Ska bli så skönt att bara sätta sig till dukat bord, slippa städ och tvätt och bara ge all tid till barnen. Vi ska helt enkelt bara NJUTA *underbart*
Det är ett par månader kvar, men det är bara bra, för då hinner jag komma i form efter julhelgernas matfrosseri :-) och sen är det så skönt att ha något att längta till....
Fast jag kan inte riktigt släppa att jag kunde fått ett nytt fint kök från IKEA för de pengarna, vågar jag ens yppa det här hemma tro*hi hi*
Nepp, det ska bli sååå otroligt skönt att komma bort och ett kök blir det inom en snar framtid ändå har jag bestämt!








Bilder från www.ving.se
Bikini 289:- och Sandaler 369:- från www.laredoute.se

Trevlig helg på er alla / Kramar Sofie

9 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Åh så härligt! Tror du det är ok om jag följer med som handbagage? :) Det kan ju inte vara några problem?
Perfekt sporre också om man nu vill gå ner några jul-kilon :)
Ha det bra!

Marit sa...

Vad härligt det blir, där har vi varit 2 somrar i rad, härlig stad.

Åk och ät på vägen upp till borgen när mökret lagt sig och njut av utsikten över Alanya, så mysigt..

Trevlig helg!!

Nettan sa...

Haha...tänkte med blogga om min resa, men då tittade Herr Influensa in & snön vräker ner....*suck *
Ha en skön helg på Jobbet !
Kram Nettan

Vårt lilla hem sa...

Åh så härligt! Såå gott att resa iväg och bara få koppla av, sola och bada lite, äta gott och slippa tänka på alla vardagsbestyr! Och så är det alltid roligt att ha något att se fram emot. Hoppas verkligen ni får en toppenresa!

Har ni bestämt vilken färg det blir på klaffbordet? Nyfiken :)

Kram och ha en fin helg!! Jenny

Inredningsgalen sa...

Härligt! Vi åker till Egypten den 8 Maj, då har vi båda lite tid att komma i bikini form ;)!
Visst är det härligt med semester, gillar att åka iväg och bara vara va, ligga och lata mig och läsa en bok. Har redan beställt ny bikini och en strandklänning att gå omkring i!

Amoroso- Nu vill jag sjunga dig milda sånger sa...

Åh vad gott! Vi ska också åka iväg i början av sommaren, otroligt härligt att bara få relaxa och förhoppningsvis få lite fin solbränna! Och självklart ska man vara i fin bikiniform då.. :-) Arbetet har redan börjat här hemma :-) Motivationen är på topp när det vankas resa.

Under en vind sa...

Å vad härligt, det låter toppen!!!! Ha en fortsatt skön sönadg! Kram!

HOME SWEET HOME sa...

Vad härligt det låter, det är nog bra tid att åka vi var där juli-aug. det var alldeles för varmt.
Köket får du ta sedan, Kram på dig Bitte

happymajsan sa...

Underbara Alanya. Glöm inte en båttur under vistelsen där och gå inte vilse i bazaren.
Kram