fredag 15 februari 2008

Operation övertalning till NYTT KÖK gick hem!

Jag har sagt i ett bra tag nu, att när jag får en fast anställning så blir det ett nytt kök (om vi inte redan lyckats fixa det innan) och på den punkten har jag varit mycket bestämd. Så då äntligen hände det för två veckor sedan, jag blev erbjuden en tillsvidareanställning och jag kan nog inte med ord beskriva vad otroligt roligt, skönt, underbart det kändes!!! Så fort anställningspapprena blev undertecknade började jag smida mina planer. Nu skulle jag äntligen få ett nytt fräscht kök! Övertalningen i kombination med lite kvinnlig list gick som en dans ;-) :-D

Sitter nu och planerar och skissar i några ritprogram, och har nog fått en bild på hur jag vill ha det. Tar gärna emot idéer och tänkvärda tips från er som genomgått en totalrenovering av köket, då det är mycket att tänka och det blir lätt att man glömmer det praktiska för det estetiska *hi hi*!

En sak är säker, när köket är klart ska en av köksbänkarna prydas av en sådan här underbar maskin....




Kitchen Aid från http://www.bagarenochkocken.se/



Trevlig Helg!
Kram Sofie

4 kommentarer:

Millan sa...

GRATTIS!
Alltid kul med en anställning.
Hoppas du trivs med ditt nya jobb.
Ska bli spännande att följa din köksrenovering

Ha en bra helg!
Kram Millan

Benita sa...

Jätte GRATTIS!!! Kul att du fått en tillsvidareanställning!
Jag går också och smider planer den dan jag får en anställning, men verkar vara helt omöjligt att få ett jobb just nu :(
Vá kul med ett nytt kök :)

Ha en bra helg!

Kram B

Nettan sa...

Men Sofie, Sofie...ska du slita ut Karln...=0),vad kul med ett nytt kök ändå !!
Kanske kommer imorrn...
Kram Nettan

På Norrgården sa...

Vilken fin blogg du har! Vad roligt med nytt kök, att få planera det från grunden! Det kommer säkert bli jättefint (o praktiskt förstås!). Grattis till jobbet också! /Ida