lördag 26 januari 2008

Nytt År och Nya utmaningar!

Först och främst vill jag passa på och tacka ALLA för era värmande och omtänksamma ord, ingen nämnd ingen glömd :-) Är på benen igen efter min lilla svacka runt nyår, plus att jag i samma veva börjat på ett nytt jobb. Det har tagit all min kraft och energi, har inte ens hunnit fundera på inredning och några nya projekt!!! Ooootroligt,*hi hi*, men förhoppningsvis är jag tillbaka med ny inspiration och nya utmaningar snart. Det nya jobbet innebär också mindre tid framför datorn, då man ska hinna med hem och familj med, så jag hoppas hålla kvar några återkommande läsare ;-) :-)
God fortsättning önskar jag er ALLA!

Visar några nyheter som jag vill ska flytta hem till mig!




Pläd VIGGO och kudde SIDE från LINUM, bilder från www.linum.se
Lampa BAROMETER från IKEA, bild från www.ikea.se



6 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Åh vad kul, du är tillbaka!!!!
Fina saker, gillar det rosa. Skall nog smyga in lite i vardagsrummet, matchar de vit och gråa bra. Har köpt den stora varianten utav IKEAs barometer, helt underbar!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vad roligt att du är tillbaka!
Jättefina saker! De skulle jag också vilja ha :) Rosa är en fin och vårig färg att kombinera det vita med.
Ha en bra kväll!
Kram.

Vårt lilla hem sa...

Så roligt att du är tillbaka! Hoppas du mår bättre och att det går bra och du trivs med ditt nya jobb!!

Rosa är ju underbart! Jag har inhandlat både det ena och det andra i rosa nu, längtar såå efter våren och lite rosa här och där piggar upp lite! :)

Kram kram! Jenny

Under en vind sa...

Kul att du är tillbaka!!!! Ibland behöver man en paus....
VIlka fina saker! Rosa känns vårigt! ha en fortsatt skön söndag, här strålar solen! Kram!

etthusivitt sa...

Vad kul att du är tillbaka! Ser fram emot nya inlägg. Fina rosa saker du visar! Känns härligt vårigt. Kram, Anette

Tina sa...

Barometer lampan från Ikea är jätte fin. En eller 2 såna vill jag ha på mitt kontor, när det blir klart nån gång... :-)