torsdag 6 december 2007

Pay it forward


I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don´t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog".

Nu är det min tur att skicka detta vidare! Jag var en av tre som först lämnade inlägg i Havssalts blogg http://harmoniivitt.blogspot.com/
Vill du också ha en handgjord gåva från mig? Lämna då en kommentar här hos mig. De tre första får en gåva made by me via posten inom 365 dagar. Kravet för att få vara med är att du för detta vidare sen och har en blogg.



Bild från www.vitarummet.se

4 kommentarer:

Flickan på landet sa...

Först ut :-) Vilken underbar julbild du visar!!

Millan sa...

O jag kommer tvåa!
Är inne på din sida varenda dag o kikar!
Du kan få komma hem till mej o fixa. *hihihi*
Har massor att göra nu.

Tänkte höra med dej hur det är med jobb för dej. Vi behöver få in vikarier på mitt nuvarande jobb....

Ha det gott!
Millan

Millan sa...

Varför visas inte min blogg?

Emy sa...

betyder det att jag blir trea? :-)