lördag 15 december 2007

Nästan som Julafton!

Den här veckan har varit fylld med paket i brevlådan, dock beställda av mig själv. Känns ändå lika spännande var gång man öppnar ett nytt paket. Det är det som är fördelen med näthandeln, att man får paketen hem till dörren och spänningen av att man inte riktigt vet om innehållet ser ut som man förväntat sig. Paketen som kom har verkligen motsvarat mina förväntningar!
Beställde zinkhus ( Walther & Co ) och julstrumpa ( Maileg ) från http://www.elsashem.se/ , zinkstrutar till granen från http://www.meandmyhome.se/ och grisen från Maileg kom från http://www.designdirekt.se . Sist men inte minst så kom spegeln i silver från House Doctor igår, har väntat eeevigheter på den! Köpte den i min lokala butik, så jag åkte dit så fort jag fick veta att den kommit in. Sååå fin är den! Nu är också trappen färdig, ÄNTLIGEN, vilken skillnad det blev! Den är så VIT och FIN, bilder kommer sen när jag fixat iordning allt och tagit bort all maskeringstejp.

Ha en skön lördag, nu ska jag bara slappa!

Kram Sofie

8 kommentarer:

Nilla sa...

Men åå så roligt att få en massa paket och beställer man själv så får man ju vad man vill ha *fniss*

Hoppas du får en riktigt skön lördag!

Kram Nilla

Under en vind sa...

Visst är det roligt med paket, fast att man beställt dem själv....innehållet är ju bara sånt som man vill ha! Hoppas att du har en mysig lördag! Kram!

vildvuxet sa...

Åh vad FINT !!!! SÅ FINT HUS för att inte prata om trappan !!!! Väntar med spänning på flera stora bilder på trappan Ha en skön helg Bitte

Vårt lilla hem sa...

Åh så roligt med paket!! Lite julklappar till sig själv fårman ju unna sig :)
Zinkhuset är verkligen helt underbart!! Jag vill också ha :)
Och jag väntar med spänning på bilder på trappen!! :)

Ha en rikigt fin och mysig tredje advent imorgon!

Kram! Jenny

Marres Hörna sa...

Men va kul. Jag funderar på den där grisen ja med faktiskt! Den är verkligen söt!!!

Kram och ha en fin advent!

http://busliv.blogg.se/ sa...

Å mina två Zinkhus (beställda från samma ställe som ditt) kom i fredags o dom är så fina...Beställde ett mini o ett två våningshus.

MeyBiMe sa...

Å dette var et vakkert hus. Jeg har et lignenede selv i hvitt som jeg er sååå glad i! Men jeg kunne også tenkt meg et slikt i zink!!! Kanskje jeg skulle ha bestilt meg et slikt!!!
Takk for lenker til nettbutikker!!!
Du har en flott blogg!!!

Klem fra lille MeyBiMe

Lina på gården sa...

Nu är det jul-lotteri hos Lina på Gården! Välkommen att delta!

Samtidigt önskar jag en RIKTIGT GOD JUL!!

Kram
/Lina