onsdag 5 december 2007

Med Maileg kommer julstämningen

Nu har den första tomtenissan från Maileg flyttat hem till oss för att sprida lite julstämning. Är precis som många andra bloggare fruktansvärt kär i de små nissarna och de andra djuren från Maileg, även barnen gillar dom, FAST jag är nog den som är mest barnsligt förtjust *hi hi*. Väntar på leverans av en liten julgris, julstrumpa och ytterligare en nisse, borde komma inom en snar framtid :-)
Kika in på hemsidan för fler bilder på de underbara skapelserna http://www.maileg.dk/


Bild från www.maileg.dk

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vart har du köpt den söta Tomten?
Va inne på sidan o kollade o det fanns ju massa snyggt!

Elin sa...

Åh, vilken söt nisse! Varför har inte jag köpt en sån?! Är det ok om jag länkar till dig från min blogg?

kram e

Nilla sa...

De är så fina saker som Maileg har, själv har jag också fastnat för deras saker. Lillan har en gris som hon ska få i julklapp =)

Ha en bra kväll!

Kram Nilla

Elin sa...

Klart du får :-D Ja, visst är det fint bordet...hoppas verkligen att det nu kommer till jul!

kram e

Havssalt sa...

Hejsan...grattis till en liten PIFgåva eftersom du var en av tre att lämna komentar i mitt "pay if forward" inlägg. Skicka din adress till isildun@hotmail.com så kommer jag skicka en liten gåva inom 365dagar...eller kanske redan till jul.
Ha det så bra MVH Lena

vildvuxet sa...

Nej så söta de är .Önskar nästan mina grabbar var mindre. Men man kan ju köpa en nisse till sig själv eller hur/ Kram Bitte