torsdag 6 december 2007

Julen går i vitt

Den här julen kommer det mesta att gå i vitt här hemma, med några inslag av grått, silver och yttepytte rött! Ska bli spännande att se vad släktingarna kommer säga när de inte får en traditionell röd jul :-) Brukar nämligen få kommentarer som "nu får ni nog tillsätta lite färg till allt det vita"! Ändå leder jag inte ligan av att ha ett vitt hem, inte på lååånga vägar, fast jag önskar att jag gjorde :-) (Min son ville ge mig en burk vitfärg när jag fyllde år, hi hi skönt att dom vet vad jag gillar). I år är det vi som får stora som små på besök på Julafton, ska bli skönt att befinna sig på hemmaplan, tror jag hmm....
Amaryllisen börjar slå ut, hoppas hoppas den håller sig till JUL!

13 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Åh så fint! Jag skulle verkligen vilja ha det där skåpet. Men de har väl slutat sälja det va?

vildvuxet sa...

Vackert skåp och härlig amaryllis, och härligt med ungar som vet vad mamma behöver/Kram Bitte

Kajsa sa...

Vilket underabrt skåp! Och vad fint med kransarna på!
Är skåpet gammalt?

Vårt lilla hem sa...

Åh så vackert!! Ditt skåp är verkligen superfint, och så vackert med kransarna på!
Jag gillar ljuskransen i fönstret, mysig!

Hoppas din amaryllis låter vänta på sig :)

Ha en fin kväll!!

Kram, Jenny

Lyckans Hem sa...

Vilket underbart skåp! Jätte vackert, blev jättefint med kransarna! Usch, att få uppleva din "eldssvåda", dagen innan jul också! Tur att det gick så pass bra som det gjorde ändå! Man får verkligen passa sig. Ha en trevlig helg! kram Jasmin

Under en vind sa...

Så underbart fint emd kransarna på skåpet!!! Ha en toppenhelg! Kram!

Sofie sa...

jag tycker om ditt hem jättemycket!! Ja sofie är faktiskt fint, när jag var yngre ville jag byta.. Hur kunde jag vilja göra det?? :)är sune en birma? Kram

Nilla sa...

Så vackert! Gillar kransarna jättemycket!

Ha en trevlig helg!

Kram Nilla

Ruffa sa...

så fint och mysigt du gjort det! Enkla kransar är så vackert och skapar verkligen julstäming!
Trevlig helg! kram/ruffa
ps. har lösenskyddad blogg, men vill du läsa så är det bara att maila

Ruffa sa...

ps. glömde att skriva att jag länkar dig, hoppas det är ok? annars är det bara att säga till./ruffa

Lallis sa...

Men åh, vilka fina bilder!!
Ha en fin helg.
Kram Lallis

Flickan på landet sa...

Åååå va kul!Sa genast maila dig!!Å härligt hem har du själv :-)
Skulle gärna komma och sno ditt vitrinskåp!
Kram

Inredningstokig själ sa...

Vad vitrinskåpet blev underbart med de fina kransarna!!

Ha en skön helg!