fredag 21 december 2007

GOD JUL



Igår pysslade min dotter och jag, vi tillverkade smällkarameller med söta änglar på till granen. Funderar på att göra ett par till idag då dom blev så fina och för att det fortfarande gapar stora hål i granen*ler*
Är så tacksam för att min dotter får utlopp för all sin kreativitet på skola/fritids, men jag är inte så förtjust i att hänga upp smällkarameller i jordens alla färger, så dom hänger dottern gladeligen upp i sitt rum. Kan tillägga att dom är superfina och pryder hennes rum så fint så fint. I granen blir det vita sådana istället!


Önskar er alla en riktigt GOD JUL!
Kramar Sofie

12 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hihi känner igen mig. Här är det lika. Fast jag får lite skuldkänslor ibland faktiskt... Min mamma brukade proppa granen full av pynt som jag och mina syskon hade gjort. Dessutom sparade hon det år efter år.

Emy sa...

Så fint med vita "smällisar"! Förstår dock precis att du väljer att ha de vita i granen och resten i dotterns rum. :-)

Tuuuusen tack för det fina paketet som kom häromdagen! Jag blev verkligen jätteglad! Tusen tack igen, nu hänger för övrigt struten i julgranen!

Ha en god jul och ett gott nytt år!

Inredningsgalen sa...

Din gran hade nog varit lika tjusig med färgade smällkarameller!
Måste ännu en gång berömma trappen, hoppas att våran blir lika fin!

Flickan på landet sa...

Tack så HEMSKT mycket för det fina paketet!Du vet inte hur glad jag blev när jag öppnade postlådan :-) Så otroligt fint gjort av dej!Jag är såå tacksam. Kommer att visa en bild av struten i nästa blogginlägg ;-)Önskar dej en riktigt GOD JUL! Psst: maken tyckte det var jättefint o snällt och tackar oxå :-)
Kram

Vårt lilla hem sa...

Så mysigt att pyssla tillsammans! Era strutar blev ju helt underbara! Så fina i granen.
Och de färgade i dotterns rum är säkert superfina också :)

Jag har utmanat dig på min blogg att avslöja sju slumpmässiga fakta om dig själv!:) Jag vet inte säkert, men tror inte du har blivit utmanad förut? Hoppas du antar utmaningen :)

Ha en skön kväll och morgondag!!

Kram! Jenny

Amoroso- Nu vill jag sjunga dig milda sånger sa...

Det är ju perfekt med flera granar, var och en får pynta efter sin smak :-) Vad fin trappan blev! Vill också passa på att önska dig en riktigt god jul!

Nilla sa...

Så fint!

Önskar dig en riktigt God Jul!

Kram Nilla

Lallis sa...

God Jul!
Hoppas att din/er julhelg blir fin och harmonisk och full av gemenskap och glada stunder.
Kram Lallis

Vårt lilla hem sa...

Vill önskar dig en riktigt mysig, härlig och fin jul!!

Stor kram! Jenny

Under en vind sa...

TIttar in och önskar dig en god fortsättning på helgen! Kram!

Under en vind sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Under en vind sa...

Hoppas att du har haft en riktigt skön julhelg!!! Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!! Kram!