söndag 30 december 2007

Bloggpaus och viloläge




Jag har tagit en bloggpaus!
Denna vecka har det inte blivit något gjort mer än att jag blivit inlagd på sjukhus, varit sövd, fått dropp och två påsar blod! Vill inte gå in närmare på vad som hänt men kan säga att nu är jag på benen igen, fast jag har intagit en mer horisontell position*ler* Tycker synd om barnen som inte haft en så aktiv mamma och att det inte blivit mycket gjort här hemma, så det ser ut som skrutt just nu. Ni skymtar mig utslagen i soffan, med Sune som sällskap och dammsugaren som fått en lååång ledighet!
Men men vad är en bal på slottet....

Önskar er ALLA ett GOTT NYTT ÅR!!!


34 kommentarer:

Under en vind sa...

Men kära nån!!! Hoppas verkligen att du snart är piggare igen! När jag fick vår son förlorade jag 2 l blod....så jag kan åtminstone föreställa mig hur det känns i huvudet! Lova mig att du vilar mycket och sköter om dig!!! VI ses snart! Stor kram och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

Vårt lilla hem sa...

Oj oj det var inte roligt att höra! Skönt att du är bättre och har fått komma hem. Jag hoppas du vilar mycket och kryar på dig snart! Och jag önskar dig en fin nyårsafton och ett Gott nytt år!

Ta hand om dig,

Kram,Jenny

Millan sa...

Men usch o fyyy!
Det där lät verkligen inte nåt vidare. Hoppas verkligen att du mår bättre och kommer på benen snart igen.

Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År!
Hörs snart igen

Kram Millan

MeyBiMe sa...

Ønsker deg god bedring...stakkars deg!!!
Hvil deg godt og kom sterkt igjen i 2008!!!

Klem fra MeyBiME

Elin sa...

Men fy, det där låter ju inte bra! Hoppas att du mår bättre nu! Skickar massor med sådana där styrkekramar :-D

//Elin

Stämningsfullt sa...

Men oj då! Hoppas att det känns lite bättre nu och att du verkligen får vila ut. Krya på dig nu!

etthusivitt sa...

Oj vad tråkigt att du är sjuk! Jag hoppas verkligen att du blir piggare snart. Förstår att du behöver vila mycket nu! Vi väntar troget här tills du blir frisk och kommer med nya inlägg. Söt liten katt du har! Många krya-på-dig kramar från Anette

Smått och gott hos Lina sa...

Ojdå, hoppas du mår bättre nu och att du fick den hjälp du behövde. Hoppas du kryar på dig snart!

Gott Nytt år!
önskar Lina

Anna sa...

Jag läser alltid din blogg - men tar mig inte alltid tiden att skicka en hälsning. Men nu vill jag skicka dig massor av krya på dig kramar.

Önskar dig också ett riktigt riktigt gott nytt år och en god fortsättning på det nya året.

Kram Anna

Metteflette sa...

Godt nytt år til deg! Håper jeg kan følge din fine blogg i 2008 også! Klem fra Mette

Nilla sa...

Oj snälla nån! Hoppas du kryar på dig snabbt igen!

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och dina kära!

Kram Nilla

Inredningsgalen sa...

Hoppas allt ordnar sig för dig! Kanske blir det bättre med ett nytt år!

vildvuxet sa...

Nej vad tråkigt, tyckte väl att det var lite tyst på drömhus fronten.
Nu hoppas jag att du kryar på dig. GOTT NYTT ÅR PÅ DIG/ Bitte

Sofie sa...

Krya på dig! Kram

Nettan sa...

Hejsan Lillasyster, jag blev din 16.001 besökare....=0)
Kram Nettan

Flickan på landet sa...

Oj då!hoppas du mår bättre nu. Och god fortsättning på det nya
året :-)

HannaH sa...

Usch det lät otäckt och jobbigt!

Hoppas att du piggnar till snart!

Kram Hanna

Hanna sa...

Hej
Och hoppas att du må bättre!

Du har en jätte snygg blogg, kommer så gärna tillbaks :) :)

Ha en trevlig helg
Hanna

"M" sa...

Kom igen med nya tag...och jag har en utmaning till dej...kolla in min blogg kram

Nettan sa...

Hej ! Nu kan du kolla min blogg...men den är ju inte lika " stilig " som din.....=0)
Kram Nettan

Flickan på landet sa...

Ser att du tagit en bloggpaus, men här smyger jag in med en utmaning till dej. Kolla min blogg :-)

vildvuxet sa...

Hur mår du Sofie ? Bättre hoppas jag. Det är tomt utan Drömhuset,krya på dig. /Kram Bitte

Vårt lilla hem sa...

Hej!

Tänkte bara kika in och se hur det är med dig. Jag hoppas du mår bättre och har fått en fin början på det nya året!

Kram, Jenny

Vit stjärna sa...

God fortsättning på det nya året och jag hoppas verkligen att du mår bättre!!!
Va alldeles för länge sen jag kikade in men nu har jag läst och tittat ikapp, så mkt fint! =o)
Hoppas det är ok att jag länkar till dig!!
Ta det lugnt och krya på dig!
Kram Anna

Under en vind sa...

Hoppas att du känner dig piggare!! Kramis!

Pernilla sa...

Krya på dig riktigt ordentligt nu och vi hoppas att du snart är pigg och orkar blogga igen..

kram från Mig

Hanna - Den vita skolan sa...

Det lät u verkligen inge vidare. Hoppas att du mår bättre och blir piggare snart och dammsugaren har i alla fall viskat i mitt öra att han defenitivt skulle kunna ta semster ett tag till. Ge den bara en drink och ett parasoll så är den nöd =)
Trappan blev verkligen jättefin. Så lyckat.
Ha de gott
kram

Det Ljuva i livet sa...

God fortsättning på det nya året! Hoppas att du snart mår bättre!
Kram Frida

Jes/Vita villa vila sa...

*Kikar in*

Hoppas du kryar på dig ordentligt!

Fin blogg du har!

Kram Jes

Lyck-Annas sa...

Det är inget fel på att ta det lugnt!
Köp hem en bra bok som du länge varit nyfiken på och njut lite av den tvugna vilan!
Kram!

Titti sa...

oj oj - vil opp deg og kom på bena igjen. Støvsugere har også godt av en liten pause!
Jeg elsker bloggen din og du er en inspirasjon for meg. I julen fikk jeg vannlekasje og skal renovere kjøkkenet. Husket din nye braskamin.. fra Contura og under litt på hvor fornøyd du er nå som du har hatt den et tag. Jeg skal "åpne opp" kjøkken inn til vardagsrum og tenker om den er stor nok til å varme opp 98m2 ??

Vårt lilla hem sa...

Hej!

Hoppas du är bättre och piggare nu!?

Jag har en utmärkelse till dig! :)

Kram kram, Jenny

perlan sa...

Hej svejs.. En ny blogg för mig idag.. tror jag ska väl tilläggas.. man har ju surfat runt en hel del.. Men jag gillar det jag ser, du har en riktigt fräsch blogg!
Krya på dig och hoppas det inte var något allvarligt!
kram

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra