fredag 9 november 2007

Shopping shopping

Äntligen har min dammsugardröm gått i uppfyllelse! Har i min vildaste fantasi trott att det ska vara lättare för en "viss" person i hemmet att ta till dammsugaren då, vi får väl se om det uppfylls ;-) :-D Känns lite lyxigare att jaga dammråttorna med den i vart fall! Var ett bra erbjudande på den som jag inte kunde motstå och så var den ju så fin i pärlemosilver *ha ha* Det behövs inte mycket för att jag ska falla, men jag tror att den kommer ge mig mycket stöttning i vardagen *fniss* Sedan blev det lite lyktor, hjärtljusstake, julgranskulor i fattigmanssilver och en snygg Välkommen-skylt som fick följa med hem.
Köpte även några fina hänglyktor i fattigmanssilver och en i klarglas, men det visar jag någon annan gång :-)


PS. Jag erkänner att jag redan fuskat, hjärtljusstaken står faktiskt framme :-O
MEN köket gränsar mot skogen, så ingen utomstående behöver lida *ha ha*

15 kommentarer:

Knyttis sa...

Åh vad mycket fint du visat! Förstår att handdammsugarn får stå framme, hoppas den har avsedd effekt nu som du tänkt. Varifrån har du köpt din 4-armade hjärtljusstake?

Ha en trevlig helg!

Knyttis sa...

Åh vad mycket fint du visat! Förstår att handdammsugarn får stå framme, hoppas den har avsedd effekt nu som du tänkt. Varifrån har du köpt din 4-armade hjärtljusstake?

Ha en trevlig helg!

Ellabella sa...

Verkligen en superfräck dammsugare, vi här hemma skulle också kunna behöva en sådan cooling! Den låter nämligen värre än när man borrar, hemsk!
Du längtar till julen ser jag? ;) Jättefin ljusstake!
Ha d fint!

www.beasbarnslikheter.blogspot.com sa...

Åhhh....vill också ha en sådan dammsugare. Vår står ändå fram twentyfourseven...fast det är en maffig vinröd sak.

:-)

Ha en skön lördag!

Kram Bea

Jessica sa...

åh vilken liten sötnos er sune är!! Jättefina saker du visat, gillar också dammsugaren skarpt! Funderar på en likadan :-)

Stämningsfullt sa...

Hej! Nu blev jag avis! Jag vill också ha en sådan dammsugare! Vi har nämligen 2 trappor i vårt hus och det är ett himla konkande med en klumpig dammsugare. Min kompis köpte en och hon är helnöjd! Ang. fuskstarten med lussebullar så är det bara att köra! Jag bakar alltid det innan 30 nov. då vår dotter fyller år :) Ha en bra dag!

Elin sa...

Åh, jag vill också ha en sån där dammsugare...Du måste berätta sen om du är nöjd med den!
kram e

vildvuxet sa...

VILKEN adventsljusstake !!!!!!
Trodde inte att det fanns så vackra,jag förstår dig att du har tjuvstartat.Man får väl inte fråga var du har hittat den, men det gör jag i alla fall.VAR VAR VAR?????
Kram Bitte

Marres Hörna sa...

Vilken snygg dammsugare!!!!! Jag är avis! ;-)

Kram!

Marres Hörna sa...

Vilken snygg dammsugare!!!!! Jag är avis! ;-)

Kram!

Sofie sa...

Tack alla goa rara! Dammsugaren är TOPPEN! Lätt och smidig att dra runt på, sonen 4½ år har dammsugit nedervåningen idag, tyckte nog att det var lite roligt tror jag :-D
Bitte, jag köpte ljusstaken på Mansion, hos oss hör den affären till COOP, 349 :- kostade den :-)

Stämmningsfullt, tjuvstartar nog med lussekatterna med, nu när du godkänt *ha ha*

Fortsatt Trevlig Helg på er!
Kram Sofie

Nilla sa...

Så mycket fint du visar!

Ha det bra!

Kram Nilla

Under en vind sa...

Den där ljusstaken är sååå fin, jag har två som snart ska ställas fram.....
Du är välkommen att fortsätta besöka mig, har kommit fram till vad det beror på och hoppas att jag hittat alla som länkat "fel" till mig....
Önskar dig en bra dag! Kram!

vildvuxet sa...

Tack snälla för svaret .Julen är räddad Kram Bitte

sofie sa...

Åhhh vad roligt att shoppa =) Vad mycket fint!! Gud vad fin julgransmattan blev!! Vad duktig du är! Supersöt!! Kramar i massor!