onsdag 24 oktober 2007

Lite julstämning...

OJ, vad jag skriver inlägg, men mitt huvud är fullt med pysselideér, renoveringar och inredningslösningar. Måste få ur mig det så att jag kan sova gott om natten :-)
Var på MAXI idag och hittade en fin ljusslinga, egentligen var den nog till dotterns rum, men jag provade den runt spegeln och det blev sååå mysigt i hallen! Sambon gick förbi och sa bara lite kort "det är väl inte JUL än". Ähh vad vet han om stämning!
Dottern var lika exalterad som mig och sa att en sån hade hon önskat sig till sitt rum länge! Ni kan förstå att jag skämdes en liten smula då jag faktiskt snodde hennes ljusslinga, men den var så billig så jag får väl köpa en till :-)

9 kommentarer:

Jessica sa...

Verkligen superfina saker du har hittat och gjort :-)

Nilla sa...

Attans också! Köpte också en ljusslinga igår och stog och höll i en med stjärnor men tog den med hjärtan. Nu vill jag ha en med stjärnor med =D Fast jag kan alltid ge hjärtanen åt lillan, för de var faktiskt inte dyra. Och så mysigt. Min man sa som din: Lite jul nog... =D

Dina strutar är superfina! Jättfint med pärlorna =) Och visst är det roligt fast det är lite pilligt. Man blir snabbt beroende *S*

Hoppas du får en bra dag!
Kram Nilla

Nilla sa...

Du förresten? Jag länkar till dig och så får du säga till om du vill att jag tar bort det?

Knyttis sa...

Du har en så fin blogg, verkar ha jätte bra smak och pyssla de kan du! Inspirerar mig! Vad fina strutarna blev!
Vackert vackert!

elin1976 sa...

Slik er så fine. Jeg har også en p datterens rom men jeg må nok kjøpe meg en selv også. Ha en fin dag:O)

Smultron och glass sa...

Äsch, karlar förstår ju ingenting ;-)

Ljusslingan blev jättefin runt spegeln! Jag kanske skulle försöka ta mig till Coop i helgen.

faster atta sa...

Både ljusslinga och tovade strutar är jättefina!

Uppe på vinden/Under en vind sa...

Jag har slingot lite här och var...så köp du en till dottern också! Jag tycker inte att det är juligt, men lite höst och vinteraktigt.....det är väl stor skillnad?? *ler*.....
Önskar dig en fortsatt skön helg! Kram!

Millan sa...

Vad kostade ljusslingan?

Är det svårt att göra strutarna?