söndag 21 oktober 2007

Julkänslor

Nu när man börjar se ett slut på renoveringen så har jag så smått börjat fundera över julpyntet :-) Har lusläst Stoff & Stil och gjort iordning en liten lista med tyger som ska inhandlas. I år ska nog julen här gå i vitt, grått och silver. Har alltid haft det pyntat med rött runt jul och nu ska den traditionen brytas (fast kanske, kanske det smyger sig in lite rött någonstans)! Efter att ha läst lite bloggar och fått massor med underbar inspiration så ska det tillverkas en julgransmatta i filt, strutar och hjärtan i tovad ull mm. Sedan måste det nog inhandlas lite nya julgranskulor med. Gillar dessa som går att köpa från http://www.landstil.com/



Gillar denna julgransmatta från Én Gry og Sif MASSOR!

3 kommentarer:

Mia sa...

Det var faktiskt precis den julgransmattan jag föll pladask för tills jag såg priset.. Hmm.. Blev inspirerad av den till min egen. Svarade dig i min blogg men klistrar in svaret här också;
å tack! jepp, jag köpte filtbandet på panduro, artnr 025723 - på rea t o m! ha en skön söndag du också, kram!

Nygammalt sa...

Vilka fina bilder. De där julgranskulorna skulle man verligen ha. Nice. Kram.

therre sa...

Ja, visst är den söt talgbollshållaren min? :D Hihi. Talgoxarna gillar den också :D