onsdag 24 oktober 2007

Jag önskar mig lite fler saker till JUL....

för jag tror att TOMTEN finns (i vilken skepnad, det struntar jag i bara mina önskningar slår in)*fniss* Så käre sambo om du läser detta, så förutom ett NYTT kök är det två saker till på listan. Egentligen kan listan bli huuur lång som helst, men det finns ju även viktigare saker här i livet med, eller?! ;-)
Den underbara lampan i svart från House Doctor, vill jag ha på väggen över soffan så jag inte behöver sitta och läsa eller pyssla i total mörker. Tänk vad mycket inspiration man måste få under en så vacker lampa! :-) Sedan vill jag även ha den vackra SVARTA spegeln över mitt ny ärvda konsollbord, även den från House Doctor (har redan den vita i hallen och jag bara älskar den).



Bilder från http://www.housedoctor.dk/

3 kommentarer:

Nublus blogg sa...

Snygga önskningar! Den svarta lampan är helläcker. :-)

Nilla sa...

Snygga saker! Älskar min svarta spegel och skulle definitivt inte tacka nej till lampan heller =D

Ha det bra!
Kram Nilla

Uppe på vinden/Under en vind sa...

Jag vill ha lampan i vitt, och spegeln har jag redan vit....Det är fina saker i båda färgerna tycker jag!! Kram till dig!