torsdag 4 oktober 2007

Hurra hurra hurra!

Idag är det min födelsedag, blir 1 år över 30 *ler* Känner mig inte en dag äldre än 21 och NEJ jag har inga åldersnojor, jag bara slutade fylla år då :-) Jag ska spendera dagen med målarpenseln, måste bli klar med mitt lilla köksprojekt. Sedan blir det nog ett litet bullbak med sonen som är hemma från dagis, då det också är kanelbullens dag idag. Sedan ska jag nog bara lata mig och sitta och drömma om ett nytt fint underbart KÖK, fyllt med vackert porslin från http://www.mateus.se/


Hoppas ni får en bra dag med / Kram Sofie

4 kommentarer:

Nublus blogg sa...

Grattis på födelsedagen!

Lotta sa...

Stort grattis på födelsedagen! Ha det så trevligt med målarpenseln! ;-)

Kram
Lotta

"M" sa...

Ett stort grattis till dej i dag.
Ha en bra da. kram "M"

Karna sa...

Gratulerere med overstått bursdag, håper du koser deg skikkelig!!

31 er jo ingen alder....he,he....du har langt igjen før du tar meg igjen!!

God helg!