tisdag 23 oktober 2007

Glimtar från köket!

Det bli bara små glimtar från köket, då jag önskar mest av ALLT av tomten ett NYTT kök. Fast min dotter på sju år sa till mig häromdagen att tomten inte finns, att det är en påhittad gubbe!!! Hmm S**T så något kök lär det inte bli och vem ska jag nu "hota"med?! Men så länge det inte ser ut som jag vill kommer det bara bli glimtar därifrån! Värmeljus och sköna linnehanddukar kan man aldrig få för mycket av :-) Dom gamla kakformarna som fyndades på loppis för några kronor, blev fina ljuskoppar och de ger ett stämningsfullt sken, nya kranen *älskar*och så får ni se ett smakprov på kaklet som jag satte upp alldeles SJÄLV. Det är lite ojämna fogar här och var, men dom fogarna är gjorda med kärlek *ler*


4 kommentarer:

Marres Hörna sa...

Hej!

Underbara bilder, jag älskade allt!!! :-)

Kram!

Linneagården sa...

Vilka trevliga små detljer du har i ditt kök.
Välkommen in till mig
*kram* /madelene

therre sa...

Vilket fint kök :) Skulle vara kul att se mer :) Kranen var underbar!

Elin sa...

Åh, vilka fina bilder du tar...och bloggen är jättesnygg! :-)
kram e