söndag 7 oktober 2007

Droppande kran

Vad kan vara mer enerverande än en droppande kran?! Har levt med detta ett tag nu, vågar inte avslöja HUR länge för då skulle ni nog undra hur människan är funtad *fniss*
Men för några dagar sedan så kom min pappa för att inspektera vårt lilla renoveringsprojekt och undrade om vi inte skulle ta och byta packningen på kranen, det var droppen. Eftersom den var typ från 80-talet hade den gjort sitt och var inte värst fin att se på heller för den delen. Sagt och gjort en ny kran har nu beställts från nätet och jag väntar med spänning på hur den ser ut "live". Gillar en annan kran MER, men den här hamnar på en god 2:a plats.
Det samma gäller för kaklet jag nu satte upp, att jag VÄGRAR sätta upp det jag tycker är finast förrän jag får ett nytt fräscht kök, så det så*pik till sambon*!!!

Liten uppdatering: Jag är en velmaja, jag vet, och har nu ändrat mig IGEN, så nu blev det den här kranen i stället. En lite mer bockad modell...

Ha en skön söndag! Kram Sofie

1 kommentar:

Nilla sa...

Snygg kran!

Och jättemassa försenade gratulationer på födelsedagen =)

Kram Nilla