tisdag 9 oktober 2007

BRISSI

Hittade en engelsk nätbutik helt i min smak, BRISSI, med helt underbara och vackra saker i både för stora och små. Det bästa är att dom skickar till Sverige, 16 GBP, kostar frakten ca 215:- enligt FOREX. Inte så farligt, så vem vet, det kanske blir en beställning därifrån :-)

Ett litet smakprov på allt fint därifrån!



Kika in och sukta ni med på http://www.brissi.co.uk/ , om ni inte redan hälsat på vill säga ;-)
Nu ska jag kika in och drömma mig bort och göra en liten "fejkbeställning", så får jag se vilken hutlös summa det slutar på *hi hi*

6 kommentarer:

www.beasbarnslikheter.blogspot.com sa...

Tack för tipset. Har läst om det, men aldrig kommit mig för att gå in. Supermycket fint ju! :-)

therre sa...

Jättefint, men du - tänk på att tull ofta tillkommer! Fast det kanske det är värt ;)

Sofie sa...

Vilka söta barntofflor, nästan så man önskar att man hade någon att köpa dem till! Ser gossiga ut

vildvuxet sa...

Bättre vi slår oss ihop det blir billigare. Undrar om man kan beställa bordet det är ju underbart

Sussie sa...

Hej...jättefin blogg du har..alldeles ny bloggare titta gärna in..www.mittvitastaket.blogspot.com...ha en bra dag

Sussie sa...

Hej...kul att du tittade in...den ligger på mariebergsköpcentrum..guldängeln..ja vi brukar ha lite värmlänningar shoppandes här nere...Tack för tipset om olivträdet...Garanterat flera besök på din blogg...kanske man får länka till dej...kram Sussie