tisdag 25 september 2007

Sovrumschock!

Sovrummet är det enda rummet som jag inte känner någon panik över att göra om. Då jag speciellt nu när det börjar bli mörkare ute, tycker om när det är lite dovare och murrigare i sovrummet, borde väl egentligen tycka tvärtom, eller hur?!
Men det känns så skönt att gå och lägga sig och få långa sköna sovmornar i mitt mörka sovrum. (Hur lätt det nu är med två VÄLDIGT morgonpigga krabater i huset) :-).
Jag har dock planer att till våren, så ska nog fonden bytas och sänggavel och gardiner får bli vita...
HA, se där kunde inte ens skriva två-tre rader innan mina planer ändrade sig *fniss*
VarSEgod, bered er på en mörk sovrumschock, färgerna går i sandbeige och mullvadsbrunt, murrigt värre!
Nu är i och för sig bilderna tagna under kvällstid, så här MÖRKT är det ju inte under dagen, det skulle jag inte fixa *ler*

SOV GOTT & DRÖM SÖTT/ Kram Sofie

3 kommentarer:

Marres Hörna sa...

Fint! Det är ju bra det, att det är mörkt. Då sover man ju bättre... Fin lykta med! :-)

Kram!

Ulrika sa...

Tycker det ser jättemysigt ut...

Ps. Vet ej om du lade märke till svaret i mina kommentarer. Nå iaf du frågade om en välkommen skylt. De kostar 15€st+frakt(runt 3-4€) Måtten är 30x15

Kram Ulrika

Anonym sa...

Härligt att se ett sovrum som inte är vitt! Ett sovrum ska kännas varmt o ombonat o med vit färg lyckas det inte så bra. Annars tycker jag vitt är härligt men inte just i sovrummet.
Ser ju jättemysigt ut. Härlig blogg du har!