onsdag 12 september 2007

Smygkikare

Kikade in i den underbara bloggen http://www.jordgubbarmedmjolk.blogspot.com/ där hon avslöjade att hon är lite av en smygkikare. Känner igen mig helt och hållet i det hon skriver och saknar så den tiden barnen var små och låg i vagn. Det var så underbart med långa sköna promenader kvällstid, perfekt tillfälle att gå och spana in i stugvärmen, sååå mysigt. Såg man något som man föll speciellt mycket för, så var man ju bara tvungen att stanna och rätta till lill*ns filt eller napp, allt för att få en extra glimt*fniss*.

Så ja, jag får väl villigt erkänna att jag är lite av en fönsterfluktare, eller smygkikare låter väl lite bättre*ler*.
Men ni kan vara lugna nu, barnen har växt ur vagnen och ligger numer och sussar sött i sina sängar :-)
Välkomna att smygkika hemma hos mig!




Här ser ni vardagsrummet som snart ska bli renoverat, det kommer spegelvändas och nya soffor och tv-bänk ska inhandlas. Längtar så tills jag kan börja slita ner dom fula strukturtapeterna och dom brunbetsade listerna...

Inga kommentarer: