måndag 24 september 2007

Rensa i röran...

Ägnande hela gårdagen åt att rensa undan allt sådant som vi inte vill ha kvar här hemma. Är så skönt att SLÄNGA en massa gammalt skräp som jag inte vet varför jag sparat på!
Nu är hela altan och förrådet belamrat med gamla saker som ska till tippen och det kommer nog krävas minst två vändor med släpkärran för att få med allt.
Får nog ta och bege mig till biblioteket och låna någon bok om "Feng shui " efter att ha varit inne i hos Jenny och hennes underbara blog http://jennyshemochharmoni.blogg.se/ och hämtat inspiration, då kanske jag får lite mer energi att slänga, slänga, slänga...
Idag har jag hämtat ut tapeter och köpt takfärg, så nu ska vi äntligen sätta igång!!! Alla möbler är ut plockade och jag har redan varit och rivit lite i tapeten, klåfingrig som jag är *ler*
Visar en liten förebild på den vackra*host*strukturtapeten :-)

1 kommentar:

Jennyshemochharmoni sa...

Hej och TACK för dina fina ord om min blogg! Visst är det underbart att rensa! Jag har ett rensarprojekt på gång också och det känns otroligt bra! Ha en toppenbra helg! KRAM