söndag 9 september 2007

Höstens MÅSTE HA!

Nu när mörkret börjar krypa inpå finns det några saker som står på min MÅSTE HA-lista i höst, till mitt då förhoppningsvis färdigrenoverade vardagsrum. Gillar den stickade pläden massor, skulle gärna vilja ha den i vitt...


1. Ett stort grått lockigt fårskinn
2. Nya kuddfodral : Prydnadskudde i kashmirull från ILVA och Kuddfodral från H Skjalm.
3. En mysig pläd i kashmirull, denna från ILVA.
4. En massa ljuslyktor i fattigmanssilver på soffbordet, dessa från House Doctor.


Kruxet är att hitta ett fint lockigt fårskinn till bra pris. Någon som har något hett tips, tas tacksamt emot?! *ler snällt*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Marie heter jag o brukar kika runt bland alla vita-hemmares bloggar som är fantastsika o inspirerande. Jag har ett grått, lockigt fårskinn hemma som jag köpt för 950 kr (vuxet får) på grasljunga.com. Jag vet att fåren där har haft ett bra liv och att de är väl omhändertagna. Så det är mitt tips!
Lycka till!

Terese sa...

Å visst är de fina! ska klämma och känna på ilva prylarna om två veckor..