söndag 5 augusti 2007

Mitt lilla badrum

Eller jag kanske skulle kanske kalla det duschrum, då det inte innehåller något badkar *ler*
Men lika glad är jag, då det är ljust, fräscht och lättstädat och har en familjedusch, som känns som att duscha under ett vattenfall, (nästan)!
Tanken vi hade när vi började renovera vårat gamla 70-talsbadrum för snart 2 år sedan, var just att vi ville ha det lättstädat med en enkel, men samtidigt lite lyxig hotellkänsla till inredning. För stort är det inte, ungefär 4,5 kvm, ungefär som ett hotellbadrum *ler*
Passar på att visa lite bilder då det är nystädat, för imorgon är en annan dag, och man vet inte alls hur det ser ut då, förmodligen som ett bombnedslag *fniss*
När jag tog bilderna hade inte golvet torkat riktigt, så fogarna är lite mörkare här och var...





Om jag hade renoverat idag, kanske det inte sett ut så här precis, förmodligen hade det inte blivit ett skåp i ek och så ser jag att jag måste byta ut fönsterfolien till något finare. Gillar den med pelargoner, men den kanske inte riktigt passar in här?!

Ha en skön söndag Kram Sofie!

8 kommentarer:

Hilde sa...

Utrolig fint bad. Om du suktar efter min soffa så sukter jeg etter ditt bad:) Skikkelig fint og lekkert er det hvertfall.
Kram Hilde

Lantliga ting sa...

Jag tycker ditt duschrum är jättefint. Ni har lyckats med hotellkänslan. Kram Maria

Mimmi sa...

Jättefint, det ser lyxigt ut :)! KRAM

Hilde sa...

Leste på FL om din kattunge. Gud så trist. Jeg forstår godt at du gråter og er sjokket over det som skjedde. Jeg vet ikke mer hva jeg skal si, men du skal vite at jeg tenker på deg!
Kram Hilde

Lallis' sa...

Jag tycker att du har ett jättefint bad/duschrum!
Fönsterfolie; vart köper man det?
Mvh Lallis

Marres Hörna sa...

Litet, men väldigt fint!!! :-)

Kram Martina!

Det Ljuva i livet sa...

Åh, vad fint! Vi kan byta, du får vårt lite större med orange plastmatta och hus på kaklet så får jag ditt fina!

Hur mår Pim Pim? (Heter han fortfarande det?)Vår lilla Cocos börjar blir riktigt stor, och busig.
Kram Frida

Det Ljuva i livet sa...

Nää, fy vad hemskt! Vad chockade och ledsna ni måste vara:-(. Många kramar!