onsdag 11 juli 2007

Vitrinskåpet beställt!

Igår tog jag en tur till MIO för att se vilka tv-bänkar dom hade, men som jag anat fanns det inte många som föll mig i smaken. Det enda som jag kunde tänka mig var på tok för litet. Kan det ha med att göra med en tekniktokig man som köpt en för stor tv tro *mutter*

Men inte gick jag helt lottlös, för istället kom jag hem med en beställning på ett ROSIE vitrinskåp!
Tydligen ska den serien utgå och dom hade sänkt priserna ganska bra, så för 5000:- var skåpet mitt. Nu är det bara blunda och hoppas på att det inte kommer ut någon finare serie i höst...Tänka sig, aldrig kan man vara riktigt nöjd *ler*

Har kollat vitrinskåp hela våren och Rosie var en av dom jag kunde tänka mig, så när jag fick ett så bra pris var det bara att slå till, dum vore jag annars. Tror att det kommer bli superfint i vårat vardagsrum när det är klart.

Men jakten på den perfekta tv-bänken, den fortsätter, kanske, kanske det kommer ut någon finare i höst som stämmer in på det jag söker. Får helt enkelt hålla mig till tåls, hur svårt det än må vara*ler*

Fast jag är lite sugen på tv-bänken från Englesson ur Stockholm serien.

7 kommentarer:

http://hoppetossadesign.webblogg.se sa...

Men hörru det där var väl skit snyggt!
Kommer bli kanon om du frågar mej!
Lycka till!

Amoroso- Nu vill jag sjunga dig milda sånger sa...

Rosie serien är verkligen jättefin!!! En av mina favoriter också.

Lantliga ting sa...

Vilken tur du hade som fick vitrinskåpet så billigt. Fast det är ganska konstigt att serien ska utgå tycker jag, för när vi köpte skåpet för ett år sen så höjde dom precis priset på det med 1200:-. Som tur var fick vi det för det gamla priset (dom hade glömt byta ut prislapparna i affären) :) Lycka till i jakten på den perfekta tv-möblen. Kram Maria

Rodrigo sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Marres Hörna sa...

Ja tack!!! Sånt fint vitrinskåp tar ja gärna! ;-)

Kram!

Hilde sa...

Hvilket flott skåp, helt nydelig:) Var det lang ventetid på bestillingen? Håper du redan har fått det.
Kram Hilde

lyck-annas.se sa...

Vilket fynd!
Var nöjd med ditt köp!
Kram/Anna