fredag 27 juli 2007

Mio min Mio

Har beställt ett vitrinskåp på MIO, se tidigare inlägg, och fick veta att det skulle komma vecka 29. På onsdagen vecka 30 får vi ett sms att "er order finns att hämta på lagret"och så långt var allt bara bra, en vecka extra att vänta är ingenting mot deras annars så långa leveranstider.

Glad i hågen skickar jag sambon dit på torsdagen och stannar själv hemma för att rensa och städa upp för att få plats med skåpet. Ni skulle sett min besvikna min när han en halvtimma senare kommer tillbaka utan släpkärra! Tydligen hade det blivit något fel, dom kunde inte hitta vitrinöverdelen och han som skickat sms:et var ledig. Dom visste inte vad som hade hänt... Så nu är det bara för mig att vänta några veckor till, tills vitrinöverdelen kommer och skåpet blir komplett. Lite besviken är jag allt, jag som sett fram emot det sååå mycket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

An interesting discussion is definitely worth comment.
I think that you need to write more about this issue, it may not be a taboo subject but usually folks don't speak about such topics. To the next! All the best!!

Feel free to visit my weblog - fl-winter-park.doctors.at

Anonym sa...

What a information of un-ambiguity and preserveness of precious know-how concerning unpredicted
emotions.

my page osteopathy school rankings

Anonym sa...

Thanks , I have just been searching for information approximately this topic for ages and yours is
the best I've found out till now. But, what in regards to the conclusion? Are you positive concerning the source?

Feel free to surf to my web site ... physical therapy jobs in tennessee

Anonym sa...

Wonderful beat ! I would like to apprentice while you amend your
website, how can i subscribe for a blog web site? The account helped me a acceptable deal.
I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea

my web page :: snapping scapula syndrome treatment