söndag 27 maj 2007

Utmanad

Jag har blivit utmanad av detljuvailivet. att att välja ut tre saker som representerar mig och som jag tycker mycket om.

Det finns så mycket att välja på och vissa som är så självklara för mig, som barn och man, dom är inga saker, men en stor del av mig ;-) .
Men jag vill ta tillfället i akt och visa dom saker som nu ligger mig varmt om hjärtat och som varit min språngbräda till en ljusare inredning.

Tyvärr blev det inga nyheter för er, då jag visat upp två av dom redan...

1. På första plats måste jag bara säga min vita skänk som det ligger mycket slit och hjärta i. Observera att ingen pärlspont har kommit upp i hallen än, har övertalat han här hemma och till hösten blir det av *ler*

2. Sedan måste det bli min nya matgrupp som inhandlades nyligen och som gjorde att jag äntligen kunde göra mig av med den gamla fula murriga vi hade.

3. På tredje plats kommer mina kokböcker, älskar kokböcker och som utbildad kock är dom ett måste för mig.
Nu har jag inhandlat tre riktigt somriga sådana som ska förgylla vår semester.






Jag vill ta tillfället i akt och utmana:
hildeshus.
hemmapavargata.
lantligating.

Lycka till!
Kram Sofie

4 kommentarer:

Erika sa...

Har hittat tillbaka till din blogg via vita tråden. Du har så fint och jag gillar verkligen din blogg.

Annica sa...

Hej! Har blivit utmanad redan men får väl slänga in två små inlägg ikväll... hihi!!

Kram

Marres Hörna sa...

Den där byrån och spegeln är ju så underbart fina! Matsalsgruppen med förståss. Men spelgeln e extra fin!!! ;-)

Kram!

Hilde sa...

Hei, så kul at du utmanar meg. Nå er det ikke så lenge siden jeg ble utmanad, men jeg skal nok finne på noe, men jeg tror ikke det blir i dag:)
Du har bare så mange vakre saker, jeg blir glad av din blogg.
Ha en fin kveld:)
Hilde