lördag 19 maj 2007

Shopping!

Dessutom till halva priset, det tycker jag om *ler*
En lokal inredningsaffär hade ombyggnadsrea, 50% på allt i butiken! Tyvärr hade det redan plockats ut ordentligt när jag äntligen hade tid att ta mig dit och sen var barnen med, men några små fynd gjorde jag ändå.
Funderar på en liten tripp dit idag med, fast utan barn!

För 130:- fick jag...
Svarta hjärtkrokar till sonens rum och lyktan med texten "four seasons".



+ en ljublå/vitrandig stolsdyna från Nyblom o Kollén.
Stolen är en gammal skolstol som grannen skulle kasta, men var så snäll och frågade om vi ville ha, funderar på om den inte ska få hamna under den vita penseln den med. Den ska senare få pryda sin plats vid sonens skrivbord.

1 kommentar:

Mimmi sa...

Åh, jag vill också fynda! Jättefina saker, särskilt krokarna gillade jag! Ha en skön lördag