torsdag 10 maj 2007

Jaha, då var man i valet och kvalet igen

Helt plötsligt hade mitt gamla vitrinskåp bytt ägare och flyttat från huset!
Nu gapar väggen tom och det finns så många fina vita vitriner att välja mellan och jag kan inte bestämma mig!!!

Det är framförallt dom här fyra jag funderar mellan...


1. Wfc 026 från Möbelgrossen * 2. Vitrin från Vita Rummet




3. Rosie från MIO * 4. Kristina från MIO



Det som skiljer dom åt är priset, tycker dom är fina alla fyra, att det ska vara så svårt att välja!


Skåpet som man inte ser i helbild påminner om Rosieskåpet nertill.


Lägg en röst på den ni tycker är finast!


19 kommentarer:

Mimmi sa...

2 eller 4, tycker jag... spontant tyckte jag 4 först, men ändrade mig till 2. Sedan beror det ju en del på priset också, skåpen är rätt lika varandra. Jättefina skåp, skulle också vilja ha ett :-). Kram

Anonym sa...

nr 3 Rosie fr Mio. underbart vackert, sen har du den lilla bänkskivan/hyllan där du kan he ett vackert ljus stående o :-) tänk att pynta den under jul åhhhhh, vill också ha!!!
men alla är fina och vissa billigare kan jag tro

Mia sa...

Möbelgrossens röstar jag på, solklart fall du vet ;-) /kram Smajla/Hem och Lycka

Katten Pejst sa...

... och jag hade valt nr 2 eller möjligtvis nr 4!

Marres Hörna sa...

Kristina från MIO hade jag valt! Jättefint!

Ha en bra dag! /Martina.

MariaV sa...

Om du vill se hur Rosie ser ut med saker i kan du titta i min blogg http://lantligating.blogspot.com/2007/05/vardagsrummet.html
Jag tycker väldigt mycket om mitt vitrinskåp men jag visste inte att så många hade en sån när jag köpte den..

Linnéa sa...

Kristina från Mio, tycker jag. HAde en lite mer sekelskifteskänsla i sig.//Linnéa

Anonym sa...

Alla var fina. Inget kan bli fel. Får nog säga nr 2 men är lite tveksam till fönster på sidorna.

Ulrika sa...

Tycker nr.1 är finast!!

Tingeltangel sa...

Jag tycker skåpet på bild nr 1 är finast! Klassiskt rent och vackert... Vad flitig Du varit och så fint resultat Du fick med skåpet.

Tingeltangel sa...

Oj, var jag otydlig nu. Jag menade att skåpet på de tidigare bilderna, det som Du renoverat, är jättefint.

MariaV sa...

Hej. Tyvärr så är inte Rosie och mitt soffbordet samma vita nyans. Soffbordet är gulare, men hos mig så stör det inte.

Mia sa...

Snart är det dags.. Taraaamta! ;-) Kram! Ha en mysig söndag!

Inredningsbloggen sa...

2 eller 4, men 4 vinner till slut min röst! :-)

Annica sa...

Hej!

Jag lägger till dig som favorit i min blogg, hoppas det är ok!
kram

SOFIE sa...

TACK alla som hjälpt mig i valet av vitrinskåp, gulliga ni er som tagit er den tiden =0)
Har inte riktigt bestämt mig till 100% vilket det blir, men ska inom en snar framtid avslöja mitt val!
Kram Sofie

Tonje sa...

dette er en kjempe flott blogg,jeg har linket og reklamert litt for deg i min blogg i dag=)

Mia sa...

Hur går det med ert beslut ;-)? Såg att du funnit ytterligare ett att välja på, jättefint det också!

Anna sa...

Oj så svårt. 1 och 3 tyckte jag först, men ändrade mig någongång till 3 eller 4.

Sorry, jag var inte till mycket hjälp. Gå på magkänslan.

Lycka till!

Anna