lördag 26 maj 2007

Hemkommen och inte värst utvilad



Bilder tagna i Gamla Stan.


Summan av resan blev, inte mycket inredningssaker att shoppa och inte vidare billigt för den delen heller. Det jag kan erkänna var mina kära vänners undran över den billiga ölen, något som slog in för dom, för öl och sprit fick man nästan gratis där!

Men jag gick inte helt lottlös från resan, för jag har aldrig sjungit, dansat och druckit så många goda drinkar och haft så ROLIGT och ändå mått så himla gott dagen efter *ler*

Av tre dygn har jag fått ihop ca 8 timmars sömn, så dom röda ögonen dom bjuder jag på!

Det är nu först som jag börjar känna mig som människa igen, då jag fått sovit ikapp något, för är det något jag kräver så är det en god natt sömn....

Så ni som tänkt er en resa till Tallinn för att shoppa billigt vill jag gärna avråda, men vill titta på den underbart vackra Gamla Stan och sedan roa er till tidig morgon, säger jag ÅK!


PS. Jag ska också erkänna att jag kånkade och bar på många liter billig öl på vägen hem *hi hi*


Utsiktsplats över Gamla Stan.

2 kommentarer:

Julia sa...

Vackert!

Det var så många år sedan jag var där...priserna var nog bättre på den tiden men jag tror att vi mest köpte yllevantar och liknande!

Marres Hörna sa...

Det låter som en riktig toppenresa. Vi funderar på en weekend, jag och mannen. Låter ju skitkul! Hur mycket kostade det att resa dit?

Kram!