torsdag 19 april 2007

Som ett barn på julafton...

Idag kom då äntligen spegeln som jag gått och suktat efter i snart ett halvår!
Även om jag visste precis vad som var i, så såg jag nog ut som barnen på julafton *ler*.
Jag fullkomligt slet upp paketet för att förvissa mig om att innehållet var det, det skulle och framför allt helt!
Jag är mer än nöjd med mitt köp, nu fattas bara en fin vit byrå till, något som verkar vara stört omöjlig att uppbringa i de mått jag måste rätta mig efter...

Lite guldkant på tillvaron blir det när man får kvittot i så fint kuvert med *gillar*

3 kommentarer:

Tingeltangel sa...

Grattis till den fina spegeln. Och lycka till med att hitta den "rätta" byrån till.

Tack för Din kommentar hos mig.

Jordgubbar med mjölk sa...

Åh vad den spegeln är fin! Vart fick du tag på den? Ha en bra dag!

SOFIE sa...

Spegeln köpte jag på www.hemljuvahem.se

Önskar bara att jag hittar den rätta byrån, så att den kommer upp på väggen med =0)