onsdag 25 april 2007

Letar fortfarande

Jag har inte hittat den perfekta byrån eller det perfekta skåpet till min hall.
Lusläser Blocket, springer på loppis och i antikaffärer(börjar nog bli en plåga i mina små lokala antikaffärer) *ler*, men ännu har jag inte funnit det jag söker.


Har en bild av hur min hall ska se ut när den är klar.....








Den underbara silverlampan kommer från www.fridasgard.se

Speglen från www.housedoctor.dk

Skänken från www.vadstenaantik.com


Ps. Hittar ni något fynd som ni själva inte är i behov av, får ni gärna höra av er! *ler*



8 kommentarer:

Erika sa...

Din hall kommer bli kanonfin...Lampan och skänken gillar jag väldigt mycket.

Erika

www.alfridashem.blogg.se

Hemma på landet sa...

Det kommer att bli en snygg hall, ser jag. Kram Stina

Tingeltangel sa...

Den skänken var fin. Hoppas du hittar något liknande till din hall.

Tingeltangel sa...

Hoppas du får en fin helg. Här skiner solen. Hurra!

Pia..... sa...

Hej..värmlänning:) alltid kul med nya bekantskaper..så nu har jag kikat runt i din blogg...jättefina grejer..ser att du gillar vitt:) det är det måååånga som gör..själv har jag oxå ramlat dit på det ..men har långt dit innan jag får till det..har iallafall en vit soffa..suck..inte så käckt med hund ,barnbarn och eldar i kamin....men ..ha det så gott så kanske vi syns igen..PIA...åh glömde en sak den där fina krukan med rosor på DEN var väldigt fin..och den vill jag ha!!!!

Mia sa...

KOmmer bli jättefint men ha inte nån brådska att finna det du letar efter, det kommer att ploppa upp när du minst anar det ;-)

Signes vind sa...

Det blir jättefint tror jag - vilsamt o inbjudande!!

SOFIE sa...

Tack för snälla ord.
Har nu hittat "min" skänk, ett riktigt renoveringsvrak, men med lite vilja och hjälp tror jag det kommer bli jättefint!

Ha en trevlig Valborg allesammans!