lördag 21 april 2007

Ett litet paket på trappen

När jag kom hem från jobbet i eftermiddags, väntade ett paket på min trapp!
Det var min kära systeryster som varit så snäll och köpt med en lampa till mig, från hennes lilla shoppingtripp på IKEA. Själv kunde jag inte ha nöjet att följa med då jag var tvungen att jobba, men det är härligt att ha en kurir som kan fixa det man vill ha ändå *ler*

TACK kära syster!

Har precis lekt klart elektriker och nu är lampan uppe och den lyser till och med!

Det som låg i paketet var lampan OTTAVA










Har tänkt att sy en enklare variant av en 1700-tals gardin, tar tacksamt emot tips på fina och (helst) prisvärda tyger.




3 kommentarer:

Jordgubbar med mjölk sa...

Visst är det roligt med paket! Fin lampa, den pryder sin plats!

majsan45 sa...

Jag blir oxå glad över paket snygg lampa ha det så bra kram/Majsan

Signes vind sa...

Snyggt med lampan - vill också har paket :(
Har tyvärr inget tips om tyger - missade IKEAs 5:- rea - allt var slut i lördags. Men ser fram emot att se gardinen när du sytt den :))